ΕΥΔΑΠ: Θετικές οικονομικές επιδόσεις και κοινωνική προσφορά

 
Αύξηση κατά 4,3% στα μετά από φόρους κέρδη παρουσίασε η ΕΥΔΑΠ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του εννιαμήνου, δημιουργώντας ανάλογες προσδοκίες για το σύνολο του έτους.

Η εταιρεία φαίνεται να επιτυγχάνει τους στρατηγικούς στόχους που έχει θέσει, ενώ ταυτόχρονα είναι σε εξέλιξη ο νέος σχεδιασμός για τον μετασχηματισμό του Οργανισμού ώστε να είναι πιο αποδοτικός, αλλά κυρίως περισσότερος πελατοκεντρικός. Παράλληλα, η νέα Διοίκηση έχει θέσει ως στόχο να εξορθολογήσει την εικόνα των οφειλών, καθώς ετοιμάζει μια εκστρατεία για την πληρωμή ανεξόφλητων λογαριασμών από μεγάλους οφειλέτες, ταυτόχρονα με ένα νέο πρόγραμμα προστασίας των κοινωνικά αδυνάμων καταναλωτών που κάνουν μικρές καταναλώσεις. Πρόκειται για μια προσπάθεια να ενισχυθεί το δίχτυ προστασίας για ανέργους, μονογονεικές οικογένειες, δικαιούχους του προγράμματος για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης κ.α.

Για έναν Οργανισμό κοινής ωφέλειας, όπως η ΕΥΔΑΠ, τα οικονομικά αποτελέσματα δεν αποτελούν τη μόνη προτεραιότητα. Η κοινωνική συνεισφορά και η ανταπόδοση, η ανάδειξη της ανθρώπινης διάστασης έχουν ξεχωριστή σημασία, ειδικά σε αυτή την περίοδο που διανύει η χώρα. Αυτό αποτελεί τη φιλοσοφία της νέας Διοίκησης και ξεκίνησε ήδη να την κάνει πράξη.  

Ο νέος στρατηγικός σχεδιασμός του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΕΥΔΑΠ, δεν ακολουθεί μόνο τις αρχές της Ευρωπαϊκής Πράσινης Βίβλου συμβάλλοντας στην αειφόρο οικονομική ανάπτυξη και βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής της ευρύτερης κοινωνίας στην οποία δραστηριοποιείται. Επιπρόσθετα αναδεικνύει την αξία της κοινωνικής αλληλεγγύης ως θεμελιώδη για την υπέρβαση των δυσκολιών που διανύει η ελληνική κοινωνία.

Πρώτη εφαρμογή αυτής της νέας λογικής δράση ήταν μια εναλλακτική δράση Κοινωνικής Ευθύνης που πραγματοποίησε με επιτυχία η ΕΥΔΑΠ από τις 29 Οκτωβρίου μέχρι και τις 30 Νοεμβρίου 2015. Στόχος ήταν να ευαισθητοποιηθούν οι πολίτες για τα παιδιά με Νεοπλασματική Ασθένεια αλλά και να διασφαλισθεί ένας Χρόνος Δωρεάν Παροχής Νερού από την ΕΥΔΑΠ στο Σύλλογο Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια "ΦΛΟΓΑ".

Ο Οργανισμός διεξήγαγε έναν διαγωνισμό φωτογραφίας στο Facebook με κοινωνικό πρόσημο και τίτλο "Μοιράσου ένα ποτήρι νερό". Κάλεσε το κοινό να αναρτήσει μια φωτογραφία με ένα ποτήρι νερό σε ειδική εφαρμογή στη σελίδα www.facebook.com/eydap.gr

Η κάθε φωτογραφία αντιστοιχούσε σε μία Ημέρα Παροχής Δωρεάν Νερού στο Σύλλογο Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια "ΦΛΟΓΑ".

Σε αυτή την πρόσκληση, η συμμετοχή του κοινού ήταν  άμεση, μεγάλη και ιδιαίτερα συγκινητική.

Ο συνολικός αριθμός συμμετοχών ξεπέρασε το στόχο που είχε τεθεί, αναδεικνύοντας ακράδαντα τη δύναμη της αλληλεγγύης του ελληνικού λαού.

Όπως ανέφερε σε δήλωση του ο Διευθύνων Σύμβουλος Ιωάννης Μπενίσης «με τη μεγάλη συμμετοχή του κοινού καταφέραμε να εξασφαλίσουμε για όλο το 2016
δωρεάν παροχή νερού στη "ΦΛΟΓΑ". Με αυξημένο αίσθημα κοινωνικής ευαισθησίας αλλά κυρίως ευθύνης θα συνεχίσουμε από την επόμενη χρονιά με αντίστοιχες στοχευμένες ενέργειες. Η ΕΥΔΑΠ είναι ένας σύγχρονος δημόσιος οργανισμός που μπορεί και οφείλει να παρεμβαίνει κοινωνικά για να βελτιώνει  την καθημερινότητα των συνανθρώπων μας που έχουν ανάγκη. Αυτή είναι η λογική μας, αυτή είναι η νέα φιλοσοφία εταιρικής υπευθυνότητας της ΕΥΔΑΠ».

Στην ίδια λογική, η ΕΥΔΑΠ θα υλοποιήσει αντίστοιχες δράσεις από το νέο έτος, ενισχύοντας τον ηγετικό της ρόλο, συμβάλλοντας στην αναπτυξιακή προοπτική της ελληνικής οικονομίας και ταυτόχρονα αναλαμβάνοντας τον κοινωνικό ρόλο που της αντιστοιχεί.
ητας της ΕΥΔΑΠ».

 

www.eydap.gr