ελληνική φωνή - κεντρική σελίδα  
επικοινωνία εκτύπωση
 
Εκδότης-Διευθυντής: ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΤΥΧΙΔΗΣ
Διευθύντρια Σύνταξης: ΑΡΤΕΜΙΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
Ηλεκτρονική Ενημέρωση για την Ελλάδα και τον Κόσμο - News - Nachrichten
     
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Βιογραφική ταινία για τα πρώτα βήματα της Μαντόνα στη μουσική βιομηχανία

Hollywood Reporter - 27 Aπριλίου 2017

Ταινία για τη ζωή της Μαντόνα βασισμένη στο σενάριο της Ελίζε Χολάντερ «Blond Ambition» ετοιμάζει η Universal. Η ιστορία τοποθετείται στις αρχές της δεκαετίας του 1980 στη Νέα Υόρκη, ενώ η Μαντόνα Λουίζ Τσικόνε ηχογραφεί το πρώτο της άλμπουμ και αγωνίζεται σε έναν χώρο που αντιμετωπίζει τις γυναίκες με άσχημο τρόπο. Η ταινία θα προβάλλει και την ερωτική ζωή της τραγουδίστριας και τα πρώτα επιτυχημένα βήματα στην καριέρα της, σύμφωνα με το Hollywood Reporter.

Το σενάριο της Χολάντερ έφθασε στην κορυφή της Black List 2016, τη λίστα με τα καλύτερα σενάρια του Χόλυγουντ που δεν μεταφέρθηκαν ακόμη στη μεγάλη οθόνη. Για την παραγωγή προσέγγισαν τον Μάικλ Ντε Λούκα, παραγωγό του «Fifty Shades of Grey» για την Universal όπως και τον Μπρετ Ρέιτνερ από την RatPac Entertainment. Ο Τζον Ζιοζίρνι από την Bellevue Productions θα είναι επίσης παραγωγός.

Η Μαντόνα μετακόμισε στη Νέα Υόρκη από το Μίσιγκαν το 1978 για να ακολουθήσει καριέρα χορεύτριας, αλλά άρχισε να τραγουδά και να γράφει τραγούδια. Μετά την αποτυχία της σε μία ροκ μπάντα στράφηκε στην ποπ και χορευτική μουσική. Γνωρίζοντας επιτυχία με κάποια dance τραγούδια, άρχισε να δουλεύει για το πρώτο της άλμπουμ «Madonna» που κυκλοφόρησε το 1983. Από το άλμπουμ ξεχώρισαν οι επιτυχίες «Holiday», «Borderline» και «Lucky Star» και προετοιμάστηκε το έδαφος για το πρωτοποριακό της άλμπουμ «Like a Virgin». Το «Blonde Ambition» είναι το πρώτο σενάριο της Χολάντερ η οποία εργάστηκε ως βοηθός του σκηνοθέτη Αλεχάντρο Ιναρίτου στην ταινία Birdman.

Πάντως, η ίδια η Madonna δεν φαίνεται πολύ ενθουσιασμένη με την προοπτική μιας βιογραφικής ταινίας για τη ζωή της, σύμφωνα με το Vanity Fair. Πρόσφατα η τραγουδίστρια δημοσίευσε στο Instagram μία φωτογραφία της από τη δεκαετία του '80, με το σχόλιο: «Κανείς δεν ξέρει τι γνωρίζω και τι έχω δει. Μόνο εγώ μπορώ να πω την ιστορία μου. Όποιος άλλος προσπαθεί είναι ένας τσαρλατάνος και ανόητος. Ψάχνετε για άμεση ικανοποίηση χωρίς να κάνετε δουλειά. Αυτή είναι μια ασθένεια στην κοινωνία μας».




Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Καννών 2017

Δεκαοκτώ ταινίες θα διαγωνισθούν για τον Χρυσό Φοίνικα

Κάννες - 20 Απριλίου 2017.

Δεκαοκτώ ταινίες, ανάμεσά τους η τελευταία ταινία του Γιώργου Λάνθιμου «The killing of a sacred deer» (Ο φόνος ενός ιερού ελαφιού), θα διαγωνισθούν για τον Χρυσό Φοίνικα του 70ου Φεστιβάλ των Καννών στις 28 Μαΐου.

Οι ταινίες που συμμετέχουν στον διαγωνισμό είναι οι εξής:

- «Loveless» του Αντρέι Ζβιάγκιντσεφ

- «Good Time» των Μπένι Σάφντι και Τζος Σάφντι

- «You were never really here» της Λιν Ράμσεϊ

- «L' Amant double» του Φρανσουά Οζόν

- «Jupiter's Moon» του Κορνέλ Μουντρούτσο

- «A gentle creature» του Σεργκέι Λόζνιτσα

- «The killing of a sacred deer» του Γιώργου Λάνθιμου

- «Radiance» της Ναόμι Καουάσε

- «Le jour d' apres» του Χονγκ Σανγκσού

- «Le Redoutable» του Μισέλ Χαζαναβίσιους

- «Wonderstruck» του Τοντ Χέινς

- «Happy end» του Μίχαελ Χάνεκε

- «Rodin» του Ζακ Ντουαγιόν

- «Les proies» της Σοφία Κόπολα

- «120 battements par minute» του Ρομπέν Καμπιλό

- «Okja» του Μπονγκ Τζουν-Χο

- «In the Fade» του Φατίχ Ακίν

- «The Meyerowitz stories» του Νόα Μπάουμπαχ

 




Οι κακοί του Χόλιγουντ έχουν δερματολογικά προβλήματα και οι δερματολόγοι εκνευρίζονται

JAMA Dermatology - 7 Απριλίου 2017

Τι κάνει το Χόλιγουντ αν θέλει να παρουσιάσει έναν ήρωά του ως πραγματικά κακό; Τον δείχνει με ένα πρόσωπο γεμάτο δερματολογικά προβλήματα. Κάτι που καθόλου δεν αρέσει στους δερματολόγους, οι οποίοι, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, θεωρούν ότι αυτή η κινηματογραφική πρακτική αφενός δημιουργεί αρνητικά στερεότυπα, αφετέρου κάνει τους ανθρώπους με πραγματικά προβλήματα στο δέρμα τους να νιώθουν ακόμη πιο άσχημα.

   Οι ερευνητές, με επικεφαλής την δρα Τζούλια Κρόλεϊ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Τέξας, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό περιοδικό δερματολογίας "JAMA Dermatology", ανέλυσαν τον Κατάλογο των 100 Μεγαλύτερων Ηρώων και Κακών του Αμερικανικού Ινστιτούτου Κινηματογράφου, μελετώντας τα χαρακτηριστικά στο πρόσωπο καθενός πρωταγωνιστή.

   Η σχετική λίστα περιλαμβάνει διάσημες φιγούρες όπως ο Νο1 κακός όλων των εποχών δρ Χάνιμπαλ Λέκτερ («Η σιωπή των αμνών» 1991), ο Νταρθ Βέιντερ («Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται» 1980) και ο Ρίγκαν ΜακΝιλ («Ο εξορκιστής» 1973).

   Η μελέτη διαπίστωσε ότι ανάμεσα στην κορυφαία δεκάδα των κακών, οι έξι (ποσοστό 60%) έχουν ποικίλα δερματολογικά προβλήματα, όπως αλωπεκία ή αραίωση τριχών (το 30%), μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια (30%), βαθιές ρυτίδες (20%), πολλαπλές ουλές (20%), εξογκώματα ή μυρμηγκιές (20%) και ρινόφυμα ή οζώδη διόγκωση της μύτης (10%).

   Αντίθετα, στη λίστα με τους πιο διάσημους καλούς και ήρωες (η οποία συμπεριλαμβάνει τύπους σαν τον Τζέημς Μποντ και τον Ρόκι Μπαλμπόα), μόνο δύο εμφανίζονται με κάποιο δερματικό πρόβλημα. Ο Χάρισον Φορντ ως Ιντιάνα Τζόουνς στους «Κυνηγούς της Χαμένης Κιβωτού» (1981) και ο Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ ως Ρικ Μπλέιν στην «Καζαμπλάνκα» (1943) είχαν από μία ουλή στο πρόσωπό τους, αλλά κι αυτές ήσαν πιο μικρές και λιγότερο βαθιές σε σχέση με τις ουλές των κακών (συν το γεγονός ότι μάλλον οι ουλές προϋπήρχαν στο πρόσωπο των ηθοποιών και δεν φτιάχθηκαν επί τούτου για τις ανάγκες του φιλμ).

   «Τα ευρήματά μας δείχνουν ότι το Χόλιγουντ έχει την τάση να συσχετίζει τις δερματοπάθειες με τους κακούς, πράγμα που έχει επιπτώσεις πέρα από τις αίθουσες των κινηματογράφων. Ιδίως η άδικη στοχοποίηση των δερματολογικών μειονοτήτων μπορεί να συμβάλει στις προκαταλήψεις εναντίον τους μεταξύ του κοινού και στη διευκόλυνση των παρεξηγήσεων για τις συγκεκριμένες παθήσεις» προειδοποιούν οι ερευνητές.




AΡΧΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

 
 
Ειδήσεις για όλους | Σχόλια | Αγγελίες | Τουριστικό Ρεπορτάζ | Ιατρικά Θέματα | Παρουσίαση Βιβλίων | Επικοινωνία