Η   Ε λ λ η ν ι κ ή   Φ ω ν ή   σ ε   5 5   γ λ ώ σ σ ε ς
   G r e e k   V o i c e   i n   5 5   l a n g u a g e s



Πάμε Σινεμά ; Οι ταινίες της εβδομάδας
 
ελληνική φωνή - κεντρική σελίδα  
επικοινωνία εκτύπωση
 
Εκδότης-Διευθυντής: ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΤΥΧΙΔΗΣ
Διευθύντρια Σύνταξης: ΤΟΝΙΑ ΜΑΝΙΑΤΕΑ
Ηλεκτρονική Ενημέρωση για την Ελλάδα και τον Κόσμο - News - Nachrichten
Θέατρο - Σινεμά    (click)   Μουσική    (click)  Αθλητισμός    (click)  Οικονομικά Θέματα    (click)
     




Χαβιέρ Μπαρδέμ

Κάθε ηθοποιός πρέπει να κάνει ψυχοθεραπεία



The Telegraph.-

Ο Χαβιέρ Μπαρδέμ μίλησε για το πώς επωφελήθηκε από τη συμμετοχή του σε τακτικές συνεδρίες ψυχοθεραπείας.

Ο Ισπανός ηθοποιός έχει χτίσει φήμη επειδή αναλαμβάνει να ενσαρκώσει σε κινηματογραφικές ταινίες προκλητικούς ρόλους, όπως τον Anton Chigurh στο αστυνομικό θρίλερ «Καμία Πατρίδα για τους Μελλοθάνατους» και τον Raoul Silva στην ταινία Τζέιμς Μποντ, Skyfall.

Για να μπορέσει να ανταποκριθεί στους απαιτητικούς ρόλους του και τις δικές του προσωπικές δυσκολίες, ο Μπαρδέμ έχει δύο θεραπευτές, έναν που μιλάει αγγλικά και έναν που μιλά ισπανικά.

«Όλοι πρέπει να κάνουν θεραπεία» τόνισε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα The Telegraph. «Υπάρχουν πάρα πολλά ζητήματα για τα οποία δεν μπορούμε να απαντήσουμε εμείς οι ίδιοι. Κάποια από αυτά θα απαντηθούν, κάποια όχι. Αλλά υγεία είναι να θέτεις ερωτήματα. Κάνω ψυχοθεραπεία και νομίζω ότι κάθε ηθοποιός πρέπει να κάνει» είπε.

Ο Χαβιέρ Μπαρδέμ βρίσκει επίσης χρόνο να προβληματιστεί, όταν είναι εκτός εργασίας, ειδικά όταν περνά χρόνο με τη σύζυγό του, Πενελόπε Κρουζ , τον γιο του Λίο έξι ετών και την τριών ετών κόρη του, Λούνα. Κατά συνέπεια, η ανατροφή των παιδιών του δίνει μεγάλη προσωπική ικανοποίηση.

«Πριν γίνεις γονέας, δεν βιώνεις ποτέ αυτό το είδος αγάπης, το οποίο ονομάζεται “αγάπη άνευ όρων”. Είναι τρομακτικό», δήλωσε προσθέτοντας ότι του λείπουν πολύ τα παιδιά του, όταν απουσιάζει για τα γυρίσματα ταινιών. «Όταν μένω μακριά περισσότερο από δύο εβδομάδες σχεδόν ραγίζει η καρδιά μου ... Αρχίζω να εμφανίζω σωματικά συμπτώματα».

Ο Μπαρδέμ θα περάσει περισσότερο χρόνο με την Κρουζ, καθώς το ζευγάρι συμμετέχει στα γυρίσματα της ταινίας «Escobar» για τον διαβόητο Κολομβιανό βαρόνο των ναρκωτικών, Πάμπλο Εσκομπάρ και τη σχέση του με τη δημοσιογράφο Βιρτζίνια Βαλέγιο. Ο Μπαρδέμ είχε στο μυαλό του το project για μεγάλο χρονικό διάστημα και είχε φανταστεί την Πενελόπε Κρουζ στον ρόλο της Βαλέγιο, προτού συνδεθούν ερωτικά.

«Ήξερα από την αρχή, από τότε που το ονειρευόμουν, ότι η Πενελόπε θα ήταν τέλεια για το ρόλο της Βαλέγιο και δεν ήμασταν καν μαζί. Και φυσικά, δεν μπορούσε να αρνηθεί» πρόσθεσε. Ο Χαβιέρ Μπαρδέμ επαίνεσε το ταλέντο του συμπρωταγωνιστή του Τζόνι Ντεπ στην ταινία «Πειρατές της Καραϊβικής: Οι νεκροί δεν λένε παραμύθια» τονίζοντας ότι γνωρίζει τον χαρακτήρα του Τζακ Σπάροου τόσο καλά, ώστε μερικές φορές είναι πολύ δύσκολο να μην τον παρακολουθείς ως θεατής.



 

ΤΟΠΟ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ!

Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα στα ίδια μένουν... ΛΕΕΙ μια λογική ότι, «μεγαλύτερη και από τη σοφία είναι η εμπειρία». Διότι δεν πρέπει μόνο να είναι κανείς σοφός για να καταλάβει ότι με την εξουσία «παίζουν» πάντα οι ίδιοι και οι ίδιοι εραστές (κατά μια έννοια «νταβατζήδες» οι οποίοι και δεν επιτρέπουν σε άλλους να την αγγίξουν), αλλά θα πρέπει να είναι κανείς και αρκετά έμπειρος ώστε να την έχει ζήσει για χρόνια αυτήν την στενή σχέση μεταξύ των παραγόντων - εραστών και της εξουσίας... ΕΙΠΑ τις προάλλες να θυμηθώ τα παλιά και τα ρεπορτάζ της δεκαετίας του 80, πήρα το αμάξι και τον δρόμο για την Κάρλα, με μουντό καιρό και πολύ αέρα για να παρακολουθήσω τα εγκαίνια της δημιουργίας της λίμνης, σχεδόν έναν αιώνα από την αποξήρανσή της. Ιστορικό γεγονός λέω, δεν θα το χάσω, ποιός ξέρει κάποιοι άλλοι απόγονοι της δικής μας εποχής μπορεί να την ... αποξηράνουν πάλι, ψάχνοντας ίσως για λύσεις σε θέματα διατροφικών αναγκών, ή ό,τι άλλο τέλος πάντων θα έχει ανάγκη ο τόπος και εκείνη η γενιά. ΕΙΔΑ λοιπόν στην Κάρλα, τι άλλο; νερά...πολλά νερά... Τις γνωστές «μπάρες» της δεκαετίας του 90, να γίνονται ταμιευτήρες και δυο τρεις ταμιευτήρες μαζί να σχηματίζουν σήμερα μια μικρή λίμνη. Τον περιφερειάρχη να ομιλεί στο βήμα για την σπουδαιότητα του έργου, που χρειάστηκε δεκαετίες να υλοποιηθεί (και την συμβολή βεβαίως πολλών ανθρώπων της εξουσίας, της κεντρικής και της τοπικής). Είδα πλειάδα ανθρώπων της διοίκησης και της αυτοδιοίκησης, (ακόμα και της ...παραδιοίκησης) είδα σπουδαίους υπαλλήλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης που βοήθησαν στην επιτάχυνση εκταμίευσης των πόρων, να συμμετέχουν όλοι στη γιορτή, κυρίως χειροκροτώντας ή φωτογραφιζόμενοι (ανα)μεταξύ τους, για τον εμπλουτισμό του κοινωνικού βιογραφικού τους ενόψει ενδεχομένως της όποιας εκλογικής αναμέτρησης... ΜΠΡΟΣΤΑ από τους φωτογράφους, μια ομήγυρη «παραγόντων» με γύρισαν δεκαετίες πίσω. Οι ίδιοι άνθρωποι τα ίδια πρόσωπα, πιο γερασμένα πλέον από τον χρόνο, έπιαναν θέσεις απέναντι από τις κάμερες με μια μαεστρία επαγγελματική, που απέκτησαν από την πολυετή ενασχολησή τους με τα κοινά. Πάει λέω...Ή εγώ γέρασα και τους βλέπω όλους ίδιους, ή δεν υπάρχουν νέοι στον τόπο αυτό να δώσουν άλλη ζωντάνια, άλλη προοπτική σε ότι έχει σχέση με την ανάπτυξη ακόμα και με την πολιτική εκπροσώπηση. Δήμαρχοι δεκαετιών, παλιοί πρόεδροι κοινοτήτων, σύμβουλοι σιτεμένοι από τον χρόνο, πολιτικοί και διευθυντές υπηρεσιών που ξέχασαν να συνταξιοδοτηθούν, όλοι εκείνοι οι «πολιτευτές», αλλά και οι πρωτοκλασάτοι κομματάνθρωποι - «ιδιαίτεροι» όλων των χώρων, που ...σταφίδωσε τα πρόσωπά τους ο χρόνος, «γυρολόγοι των εκδηλώσεων» ιδίως των εγκαινίων (μετα φαγητού παρακαλώ), προσδοκώντας τουλάχιστον δημοσιότητα, δεν λένε ακόμα να εγκαταλείψουν, να αποτραβηχτούν παραχωρώντας τις θέσεις τους σε νέους ανθρώπους, ορεξάτους για δουλειά, πιο δυνατούς να χαράξουν το μέλλον που άλωστε τους ανήκει... ΔΕΝ είχε τελειώσει η τελετή των εγκαινίων εκεί στα παρακάρλια χωράφια και μελαγχόλησα. Πήρα τον δρόμο της επιστροφής. Άραγε τι ζητούσα και γω εκεί; Πάνε πάνω από τρεις δεκαετίες τώρα από την πρώτη σύσκεψη που είχα παρακολουθήσει τότε ως ρεπόρτερ της «Ελευθερίας» για την δημιουργία της λίμνης αλλά και την (στα χαρτιά ακόμη) εκτροπή του Αχελώου! Οι παλιοί «παράγοντες» πρέπει να κλείσουν τον κύκλο της ζωής τους στα κοινά. Κρίμα όμως, γιατί από μόνοι τους δεν το κάνουν ποτέ οι περισσότεροι. Η εξουσία είναι μια πλούσια ερωμένη, κρατά ομήρους τους «τσιμπιμένους» μαζί της. Οι μόνοι που μπορούν να βάλουν τέλος σ´αυτές τις σχέσεις είναι οι ψηφοφόροι. Κανείς άλλος...

Γράφει ο Δημοσιογράφος Χρήστος Τσαντήλας

Αναλυτικά στη σελίδα "Θέματα" >>


 




Ειδήσεις για όλους | Θέματα | Τουριστικό Ρεπορτάζ | Ιατρικά Θέματα | Παρουσίαση Βιβλίων | Επικοινωνία