Η   Ε λ λ η ν ι κ ή   Φ ω ν ή   σ ε   5 5   γ λ ώ σ σ ε ς
   G r e e k   V o i c e   i n   5 5   l a n g u a g e s



Πάμε Σινεμά ; Οι ταινίες της εβδομάδας
 
ελληνική φωνή - κεντρική σελίδα  
επικοινωνία εκτύπωση
 
Εκδότης-Διευθυντής: ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΤΥΧΙΔΗΣ
Διευθύντρια Σύνταξης: ΤΟΝΙΑ ΜΑΝΙΑΤΕΑ
Ηλεκτρονική Ενημέρωση για την Ελλάδα και τον Κόσμο - News - Nachrichten
Θέατρο - Σινεμά    (click)   Μουσική    (click)  Αθλητισμός    (click)  Οικονομικά Θέματα    (click)
     




Mikis Theodorakis - Mikis 21(Remixed by Stereomatic C.E.O.) FM Records

Γράφει η Δημοσιογράφος Ελενα Καρρά



Αθήνα

Οι STEREOMATIC C.E.O. ιδρύθηκαν το 2004 από τον Κωνσταντίνο Αποστολόπουλο (a.k.a. Constantine Lennoir) και τον Δημήτρη Βόγλη.

Στα τέλη της ίδιας χρονιάς κυκλοφορούν την πρώτη τους δουλειά με τίτλο "Το Νέο Κύμα Remixes" όπου ανακατασκεύασαν τα πιο γνωστά κομμάτια του Νέου Κύματος, αναμιγνύοντας ηλεκτρονικούς με αναλογικούς ήχους. Η δουλειά αυτή ήταν η πρώτη ολοκληρωμένη κυκλοφορία αποκλειστικά με ανακατασκευές στην Ελλάδα και σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Remixes όπως το "Μια Φορά Θυμάμαι" της Αρλεττα, "Μια αγάπη για το καλοκαίρι" της Καίτης Χωματα κ.α., ακούγονται ακόμα πολύ συχνά  στα ραδιόφωνα και το διαδίκτυο.

Το 2009 και με μόνο πλέον ιδρυτικό μέλος τον Κ. Αποστολόπουλο (Lennoir), κυκλοφορούν το "Club Cosmopolitan" ανακατασκευάζοντας το "ελαφρύ" Ελληνικό τραγούδι, στο πρώτο NuJazz, Swing, Electroswing CD που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα. Ανεβαίνουν στο Νο13 του Επίσημου μεικτού Ελληνικού Top 50, όπου μένουν αρκετές εβδομάδες. Επιτυχίες όπως "Η Σκλάβα" - Τζένη Βανου, "Μισιρλου" κ.α. ακούγονται πολύ, ακόμα.

Το 2013 μετονομάζονται σε STEREOMATIC ORCHESTRA και κυκλοφορούν δυο τραγούδια με αγγλικό στίχο και καταφέρνουν να παιχτούν σε σταθμούς της Μ. Βρετανίας.

Το 2016 οι STEREOMATIC Creative Electronic Orchestra (C.E.O.), όπως ονομάζονται πλέον, κυκλοφορούν το πρώτο single από το αφιέρωμα στην κινηματογραφική μουσική του μεγάλου Μίκη Θεοδωράκη (με γενικό τίτλο MIKIS21), το "MIKIS4:21 The Opening Scene" με 4 από τις συνολικά 21 διασκευές. Το MIKIS21 αναμενεται τελη του '17.

 

STEREOMATIC C.E.O.  -  MIKIS21

Η νέα δουλειά των STEREOMATIC C.E.O. είναι ένα αφιέρωμα στην κινηματογραφική μουσική του μεγάλου Έλληνα συνθέτη Μίκη Θεοδωράκη.

Για πρώτη φορά παγκοσμίως το πιο γνωστό μουσικό έργο Έλληνα συνθέτη στον κόσμο ανακατασκευάζεται με τον ήχο και την τεχνική του 21ου αιώνα. 21 κομμάτια, ένας αιώνιος νεωτεριστής της μουσικής και όχι μόνο, σε έναν νέο αιώνα (21ο).

Οι STEREOMATIC C.E.O. με αίσθημα τιμής και σεβασμό στο μεγάλο αυτό έργο και πιστεύοντας ότι το έργο αυτό ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του, θέλησαν να το ανακατασκευάσουν όπως πιστεύουν οι ίδιοι ότι θα μπορούσε να είναι σήμερα, από έναν νεωτεριστή της εποχής που δημιουργήθηκε. Πιστεύουν έτσι ότι τιμάται πιο πολύ και αναδεικνύεται η διαχρονικότητα του έργου αυτού, που το "ξανασυστήνουν" με την άποψη τους φυσικά αλλά και με σεβασμό σε αυτό που αντιπροσωπεύει, στις νεότερες γενιές. Θεωρούν ότι τιμούν πιο πολύ τον μεγάλο συνθέτη, μην αντιγράφοντας, αλλά παρουσιάζοντας αυτό που η μουσική του τους κάνει να νιώθουν και να εμπνέονται.

"Το ταξίδι για εμάς ήταν υπέροχο και η μουσική του είναι εδώ, πάντα καινούρια, για να μας ταξιδεύει... για πάντα..."

Το MIKIS21 & MIKIS4:21 The Opening Scene είναι ψηφιακές κυκλοφορίες της FM Records.

STEREOMATIC C.E.O.

 

Formed in 2004 by Konstantinos Apostolopoulos (a.k.a. Constantine Lennoir) and Dimitris Voglis.

In the same year, they released their first CD titled "To Neo Kyma Remixes", where they reconstructed infamous songs of a specific era of Greek Pop Music (60s and 70s) blending electronic and analogue sounds. This release was the first of its kind in Greece and was very successful. Remixes of songs like "Mia Fora Thymamai" - Arleta, "Mia Agapi Gia To Kalokairi" - Kaiti Homata and many more, are still popular on Greek radio and on the internet.

In 2009 and with only K. Apostolopoulos remaining of the founding members, they released their second CD, "Club Cosmopolitan", reconstructing Greek Jazz songs of the 50s and 60s, the first NuJazz, Swing, Electroswing release in Greece. They made it to No 13 of the official Greek Chart (Top 50), where they stayed several weeks. Hit songs: "I Sklava" - Tzeni Vanou, "Misirlou" among many others. It is still very popular on Greek radio and on the internet.

In 2013, they change their name to STEREOMATIC ORCHESTRA, releasing two songs in English ("Never Say Goodbye", "Diving Deep Flying High").

In 2016, STEREOMATIC Creative Electronic Orchestra (C.E.O.), as they are now being called, are releasing the first single from their upcoming CD, a tribute to the Cinematic music of the great Greek composer Mikis Theodorakis, titled "MIKIS21", "MIKIS4:21 The Opening Scene", publishing 4 of the 21 in total musical pieces of "MIKIS21", which is to be released late 2017.

 

STEREOMATIC C.E.O. - MIKIS21

 

The new release of STEREOMATIC C.E.O. is a tribute to the cinematic music of the great Greek composer Mikis Theodorakis.

For the first time the most famous musical work ever released by a Greek composer, is being reconstructed with the sound and techniques of the 21st century. 21 musical pieces, a music pioneer, in a new century (21).

STEREOMATIC C.E.O. feeling honoured and with great respect for the composer who was way ahead of his time, they reconstructed those musical pieces in the way they believe it would sound today. They believe that in that way they are highlighting the timelessness of his works, re-introducing it to the new Generations, with respect in what it represents. They believe that they best honour the great composer, by not copying, but instead recreating his music, mostly inspired by the way it makes them feel.

"This was a wonderful journey and his music, always sounding new is and will always be our company to wonderful mind trips, for ever..."

* "MIKIS21" & "MIKIS4:21 The Opening Scene" are digital releases by FM Records.

Ακούστε το εδώ:

https://www.youtube.com/watch?v=wkHQoJMaaz4&feature=em-uploademail



 

ΤΟΠΟ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ!

Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα στα ίδια μένουν... ΛΕΕΙ μια λογική ότι, «μεγαλύτερη και από τη σοφία είναι η εμπειρία». Διότι δεν πρέπει μόνο να είναι κανείς σοφός για να καταλάβει ότι με την εξουσία «παίζουν» πάντα οι ίδιοι και οι ίδιοι εραστές (κατά μια έννοια «νταβατζήδες» οι οποίοι και δεν επιτρέπουν σε άλλους να την αγγίξουν), αλλά θα πρέπει να είναι κανείς και αρκετά έμπειρος ώστε να την έχει ζήσει για χρόνια αυτήν την στενή σχέση μεταξύ των παραγόντων - εραστών και της εξουσίας... ΕΙΠΑ τις προάλλες να θυμηθώ τα παλιά και τα ρεπορτάζ της δεκαετίας του 80, πήρα το αμάξι και τον δρόμο για την Κάρλα, με μουντό καιρό και πολύ αέρα για να παρακολουθήσω τα εγκαίνια της δημιουργίας της λίμνης, σχεδόν έναν αιώνα από την αποξήρανσή της. Ιστορικό γεγονός λέω, δεν θα το χάσω, ποιός ξέρει κάποιοι άλλοι απόγονοι της δικής μας εποχής μπορεί να την ... αποξηράνουν πάλι, ψάχνοντας ίσως για λύσεις σε θέματα διατροφικών αναγκών, ή ό,τι άλλο τέλος πάντων θα έχει ανάγκη ο τόπος και εκείνη η γενιά. ΕΙΔΑ λοιπόν στην Κάρλα, τι άλλο; νερά...πολλά νερά... Τις γνωστές «μπάρες» της δεκαετίας του 90, να γίνονται ταμιευτήρες και δυο τρεις ταμιευτήρες μαζί να σχηματίζουν σήμερα μια μικρή λίμνη. Τον περιφερειάρχη να ομιλεί στο βήμα για την σπουδαιότητα του έργου, που χρειάστηκε δεκαετίες να υλοποιηθεί (και την συμβολή βεβαίως πολλών ανθρώπων της εξουσίας, της κεντρικής και της τοπικής). Είδα πλειάδα ανθρώπων της διοίκησης και της αυτοδιοίκησης, (ακόμα και της ...παραδιοίκησης) είδα σπουδαίους υπαλλήλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης που βοήθησαν στην επιτάχυνση εκταμίευσης των πόρων, να συμμετέχουν όλοι στη γιορτή, κυρίως χειροκροτώντας ή φωτογραφιζόμενοι (ανα)μεταξύ τους, για τον εμπλουτισμό του κοινωνικού βιογραφικού τους ενόψει ενδεχομένως της όποιας εκλογικής αναμέτρησης... ΜΠΡΟΣΤΑ από τους φωτογράφους, μια ομήγυρη «παραγόντων» με γύρισαν δεκαετίες πίσω. Οι ίδιοι άνθρωποι τα ίδια πρόσωπα, πιο γερασμένα πλέον από τον χρόνο, έπιαναν θέσεις απέναντι από τις κάμερες με μια μαεστρία επαγγελματική, που απέκτησαν από την πολυετή ενασχολησή τους με τα κοινά. Πάει λέω...Ή εγώ γέρασα και τους βλέπω όλους ίδιους, ή δεν υπάρχουν νέοι στον τόπο αυτό να δώσουν άλλη ζωντάνια, άλλη προοπτική σε ότι έχει σχέση με την ανάπτυξη ακόμα και με την πολιτική εκπροσώπηση. Δήμαρχοι δεκαετιών, παλιοί πρόεδροι κοινοτήτων, σύμβουλοι σιτεμένοι από τον χρόνο, πολιτικοί και διευθυντές υπηρεσιών που ξέχασαν να συνταξιοδοτηθούν, όλοι εκείνοι οι «πολιτευτές», αλλά και οι πρωτοκλασάτοι κομματάνθρωποι - «ιδιαίτεροι» όλων των χώρων, που ...σταφίδωσε τα πρόσωπά τους ο χρόνος, «γυρολόγοι των εκδηλώσεων» ιδίως των εγκαινίων (μετα φαγητού παρακαλώ), προσδοκώντας τουλάχιστον δημοσιότητα, δεν λένε ακόμα να εγκαταλείψουν, να αποτραβηχτούν παραχωρώντας τις θέσεις τους σε νέους ανθρώπους, ορεξάτους για δουλειά, πιο δυνατούς να χαράξουν το μέλλον που άλωστε τους ανήκει... ΔΕΝ είχε τελειώσει η τελετή των εγκαινίων εκεί στα παρακάρλια χωράφια και μελαγχόλησα. Πήρα τον δρόμο της επιστροφής. Άραγε τι ζητούσα και γω εκεί; Πάνε πάνω από τρεις δεκαετίες τώρα από την πρώτη σύσκεψη που είχα παρακολουθήσει τότε ως ρεπόρτερ της «Ελευθερίας» για την δημιουργία της λίμνης αλλά και την (στα χαρτιά ακόμη) εκτροπή του Αχελώου! Οι παλιοί «παράγοντες» πρέπει να κλείσουν τον κύκλο της ζωής τους στα κοινά. Κρίμα όμως, γιατί από μόνοι τους δεν το κάνουν ποτέ οι περισσότεροι. Η εξουσία είναι μια πλούσια ερωμένη, κρατά ομήρους τους «τσιμπιμένους» μαζί της. Οι μόνοι που μπορούν να βάλουν τέλος σ´αυτές τις σχέσεις είναι οι ψηφοφόροι. Κανείς άλλος...

Γράφει ο Δημοσιογράφος Χρήστος Τσαντήλας

Αναλυτικά στη σελίδα "Θέματα" >>


 




Ειδήσεις για όλους | Θέματα | Τουριστικό Ρεπορτάζ | Ιατρικά Θέματα | Παρουσίαση Βιβλίων | Επικοινωνία