ελληνική φωνή - κεντρική σελίδα  
επικοινωνία εκτύπωση
 
Εκδότης-Διευθυντής: ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΤΥΧΙΔΗΣ
Διευθύντρια Σύνταξης: ΑΡΤΕΜΙΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
Ηλεκτρονική Ενημέρωση για την Ελλάδα και τον Κόσμο - News - Nachrichten
     
MΟΥΣΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Eurovision 2022 Mία 24χρονη Ομογενής στην Νορβηγία, η Αμάντα Γεωργιάδη, θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο Τορίνο

Aθήνα.-

Η Αμάντα Γεωργιάδη θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο διαγωνισμό Eurovision 2022. Η 24χρονη τραγουδίστρια πήρε το εισιτήριο για τη Eurovision 2022, που θα πραγματοποιηθεί τον Μάιο στο Τορίνο της Ιταλίας, αφήνοντας πίσω της τους Good Job Nicky, Joanna Drigo, Ilias Kozas και Lou is. Η Αμάντα Γεωργιάδη είναι Ελληνίδα της Ομογένειας και μπορεί να είναι μόλις 24 ετών αλλά έχει μια αξιοσημείωτη πορεία, ήδη, στη μουσική και στην τηλεόραση, με πολλές διακρίσεις κυρίως στις σκανδιναβικές χώρες, ενώ έχει συνθέσει η ίδια το τραγούδι που θα διαγωνισθεί για την Ελλάδα στη Eurovision 2022. Η Αμάντα Γεωργιάδη ή Amanda Tenfjord όπως είναι το καλλιτεχνικό της έζησε τα πρώτα χρόνια της ζωής της στα Ιωάννινα -μάλιστα τα επισκέπτεται κάθε καλοκαίρι. Όταν ήταν 3 ετών, η οικογένειά της μετανάστευσε στη μικρή πόλη Tenfjord της Νορβηγίας, που της «έδωσε» και το καλλιτεχνικό της επίθετο. Εκεί και σε ηλικία 5 ετών, η Αμάντα ξεκίνησε μαθήματα πιάνου και ασχολήθηκε ερασιτεχνικά με τη μουσική, γράφοντας στην εφηβεία τα πρώτα της τραγούδια. Στα 18 της μπήκε στην ιατρική σχολή, χωρίς να εγκαταλείπει και την αγάπη της για τη μουσική παίρνοντας μέρος σε πολλά φεστιβάλ της χώρας της. Σ? ένα από αυτά τράβηξε το ενδιαφέρον μιας μεγάλης δισκογραφικής εταιρείας, με αποτέλεσμα να κυκλοφορήσει τον πρώτο της EP δίσκο με τίτλο «First impression» και το καλλιτεχνικό όνομα Amanda Tenfjord, αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές. Το δεύτερο EP της περιέλαβε το τραγούδι «Then I fell in love», το οποίο γνώρισε μεγάλη ραδιοφωνική επιτυχία παραμένοντας για περισσότερες από 20 εβδομάδες στο επίσημο top 10 radio chart της Νορβηγίας. Το 2020 το τραγούδι της «Troubled Water» συμπεριλήφθηκε στην τηλεοπτική σειρά «Spinning out» του Netflix. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το νέο της single «Promises», σε συνεργασία με έναν από τους πιο αξιόλογους καλλιτέχνες στη Σκανδιναβία, τον Thomas Dybdahl. Το τραγούδι συμπεριλαμβάνεται στις σημαντικότερες λίστες του Spotify σε όλη τη Σκανδιναβία και συγκεκριμένα στη Νορβηγία, στη Σουηδία, στη Δανία, στη Φινλανδία και στην Ισλανδία. Η Amanda έχει, κατά καιρούς, εμφανιστεί στα μεγαλύτερα τηλεοπτικά σόου της Νορβηγίας, από το «Lindmo», το δημοφιλέστερο talk show της δημόσιας τηλεόρασης NRK, μέχρι το χιουμοριστικό «p3aksjone». Έχει, επίσης, εμφανιστεί σε μερικά από τα σημαντικότερα φεστιβάλ της Ευρώπης, όπως το «Reeperbahn Festival» στο Βερολίνο, το «Iceland Airwaves» στο Ρέικιαβικ, το «The Great Escape» στο Brighton του Ηνωμένου Βασιλείου, το «Eurosonic» στην Ολλανδία. Το 2020 θα εμφανιζόταν στο μεγαλύτερο και σημαντικότερο φεστιβάλ της Σκανδιναβίας, το «Roskilde», το οποίο όμως ακυρώθηκε εξαιτίας της πανδημίας. Έχει κερδίσει, τέλος, το βραβείο «role model awards» στο byLarm, που είναι το γνωστότερο φεστιβάλ νέας μουσικής της Σκανδιναβίας. Παράλληλα με την καλλιτεχνική της πορεία, η Αμάντα συνεχίζει τις σπουδές της στην Ιατρική, κάνοντας αυτό το διάστημα την πρακτική της σε εξειδικευμένο νοσοκομείο της Νορβηγίας για ασθενείς με COVID-19. Πηγή iefimerida.gr

Νίκος Τζίος ο Θεσσαλονικιός δημιουργός μουσικής που εργάζεται για το Χόλιγουντ

14 Αυγούστου 2021

Θεσσαλονίκη.- Από το σπίτι του στη δυτική Θεσσαλονίκη στέλνει στην άλλη άκρη του πλανήτη μουσικές συνθέσεις, που χρησιμοποιούνται στα τρέιλερ των δημοφιλέστερων ταινιών και τηλεοπτικών σειρών ανά τον κόσμο, από αυτά της πρόσφατης «Cruella» της Disney, μέχρι εκείνα του εμβληματικού «Star Wars» ή το τελευταίο της νέας ταινίας Τζέιμς Μποντ, το οποίο θα κυκλοφορήσει προσεχώς. Ταινίες και τηλεοπτικές σειρές όπως τα «Annabelle», «Glass», «1917», «Pet Semetary», «Blacklist», «Westworld», «Sabrina», «NCIS», «Flash», «Arrow» και το δυναμικό «Pacific Rim 2», φέρουν επίσης στα τρέιλερ τους τη μοναδική ηχητική υπογραφή του Θεσσαλονικιού συνθέτη Νίκου Τζίου, ο οποίος με κατοικία και ορμητήριο τη Θεσσαλονίκη στέλνει τις νότες του μέχρι το Χόλιγουντ. Η διαδικασία δημιουργίας των μουσικών συνθέσεων για τα τρέιλερ και τα διάφορα εμπορικά κινηματογραφικά κλιπ ξεκινά από το αίτημα. Οι εταιρείες και οι συνεργασίες μου θα μου ζητήσουν μουσική, π.χ. για θρίλερ, για ταινίες δράσης ή για κωμωδίες», εξηγεί ο Έλληνας συνθέτης. Μετά το αίτημα από το δημιουργικό οικοσύστημα, που θα ζητήσει τις συγκεκριμένες δουλειές, ο Νίκος Τζίος θα αποστείλει μια σειρά από νέες δικές του δημιουργίες, για να διαλέξουν οι εταιρείες τι θα μπορούσε να ταιριάξει περισσότερο σε καθεμία από τις ταινίες. Ο κ.Τζίος συνεργάζεται με τις καλύτερες και μεγαλύτερες ομάδες του χώρου, εταιρείες που βρίσκονται μέσα και γύρω από την περιοχή του Χόλιγουντ «στις οποίες εργάζονται 30 με 50 άτομα μόνο και μόνο για τη δημιουργία των τρέιλερ», όπως εξηγεί. «Στη συνέχεια, αυτές οι συνθέσεις θα "φύγουν" για μεγάλα στούντιο παραγωγής τρέιλερ, που δουλεύουν για το διαφημιστικό τμήμα μιας ταινίας ή μιας τηλεοπτικής σειράς. Εφόσον θα αρέσει ένα συγκεκριμένο μουσικό κομμάτι στους editors ή τους senior editors, αυτοί θα "κόψουν" πια την εικόνα "πάνω" στη μουσική που του έστειλα», περιγράφει δίνοντας την εικόνα της διαδικασίας δημιουργίας των τρέιλερ ο συνθέτης από τη Θεσσαλονίκη. Όπως σημειώνει, «οι μουσικές αυτές, μαζί φυσικά με την εικόνα των τρέιλερ για τις ταινίες, όπως και για διαφημιστικές καμπάνιες βιντεοπαιχνιδιών, είναι πολύ σημαντικές, αφού θα καθορίσουν και την εμπορική επιτυχία τους. Για κάθε ταινία θα βγουν τρία με τέσσερα θεατρικά (σ.σ. theatrical) τρέιλερ, από την άλλη όμως μέχρι να βγει μια ταινία στις αίθουσες θα βγουν και 30 με 40 μικρότερα άλλα τρέιλερ- τηλεοπτικά σποτ, διάρκειας 30 με 45 δευτερόλεπτων, για όλη την καμπάνια» σημειώνει ο Νίκος Τζίος. Τα συγκεκριμένα σύντομα οπτικοακουστικά «ορεκτικά» για μια ταινία δημιουργούνται από τους επαγγελματίες με τους οποίους συνεργάζεται ο Νίκος Τζίος. Για τη δημιουργία τους χρησιμοποιείται υλικό από τα διαθέσιμα πλάνα, στα οποία δεν έχουν ακόμα προστεθεί ειδικά εφέ. Κι αυτό, για να είναι εφικτό να «ανέβουν» στο διαδίκτυο νωρίς, ακόμη και μήνες πριν την πρεμιέρα, «ώστε αυτό που θα δει ο θεατής να τον "τραβήξει", για να περιμένει και κάτι επόμενο μέχρι την άφιξη της ολοκληρωμένης ταινίας στην αίθουσα» εξηγεί ο κ.Τζίος, που αυτό το διάστημα περιμένει με αγωνία και μια στιγμή-σταθμό για την καριέρα του. «Μέσα στο επόμενο διάστημα θα κυκλοφορήσει και το τελευταίο τρέιλερ, πριν βγει επιτέλους στους κινηματογράφους, της νέας ταινίας James Bond και είναι μια δουλειά στην οποία έχω συνεργαστεί. Αδημονώ είναι αλήθεια να δω το αποτέλεσμα, να το δει και κόσμος» λέει. Αν και ο χώρος αυτός είναι πολύ «δύσκολος» για να πετύχει κάποιος την είσοδο του, για τον Νίκο Τζίο η απόφαση ήρθε το 2013 όταν οργάνωσε τις πρώτες του επαφές. «Χρειάστηκε περίπου ένας χρόνος για να αποδείξω πως μπορώ να τα καταφέρω, να "χτίσω" δηλαδή μουσικά κομμάτια και μάλιστα να το κάνω με βάση τη μουσική τάση της εποχής, αφού στο sound design (ηχητικό σχεδιασμό), το εκάστοτε... τρεντ αλλάζει κάθε έξι περίπου μήνες. Ήταν πια το 2015 όταν ουσιαστικά άρχισα να κάνω τα πρώτα μου κομμάτια σε μια εταιρεία του Λος Άντζελες» περιγράφει. Τα μελλοντικά όνειρα; Υπάρχουν πολλά και έχουν ως βάση τα επιτεύγματα του συνθέτη μέχρι σήμερα. «Όταν ξεκίνησα να κάνω αυτή τη δουλειά είχα τρία όνειρα. Το ένα ήταν να κάνω "Star Wars", το άλλο ήταν να κάνω το "Pacific Rim" και το τελευταίο να δουλέψω για James Bond ταινία, με το τελευταίο να είναι το... κερασάκι στη δουλειά αυτή, αφού πρόκειται ουσιαστικά για το καλύτερο franchise που υπάρχει στον κινηματογράφο. Είναι ένα έτοιμο τρέιλερ, «κομμένο» αυτό το συγκεκριμένο, που άργησε λόγω Covid, έρχεται όμως λογικά από στιγμή σε στιγμή το λανσάρισμα του. Είναι υπέροχο που έχω φτάσει πια και σε αυτό το σημείο. Αν με ρωτάτε τι θα πω σε όποιον ενδιαφέρεται να μπει στον χώρο, ένα πράγμα είναι το πιο σημαντικό, αυτό πάνω στο οποίο στήνω και τα μελλοντικά μου σχέδιο: πρέπει να ακούς και να εξελίσσεσαι» καταλήγει ο Νίκος Τζίος. AΠΕ-ΜΠΕ

H Aντέλ αναδείχθηκε γυναίκα καλλιτέχνης του αιώνα

23 Μαρτίου 2021

Λονδίνο.- Η Aντέλ ανακηρύχθηκε η γυναίκα καλλιτέχνης του αιώνα με τις περισσότερες πωλήσεις άλμπουμ στο Ηνωμένο Βασίλειο, αφήνοντας πίσω τις Μαντόνα, Πινκ και Ριάνα. Τα στατιστικά στοιχεία παρουσιάστηκαν ενόψει της Εθνικής Ημέρας Άλμπουμ στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία για τέταρτη φορά θα εορταστεί τον Οκτώβριο του 2021 με φετινό θέμα «Γιορτάζοντας τις Γυναίκες της Μουσικής». Στην ανακοίνωση του εορτασμού αποκαλύπτεται ποιες είναι οι γυναίκες τραγουδίστριες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις άλμπουμ από το 2000, καθώς και τα πιο εμπορικά άλμπουμ γυναικών καλλιτεχνών. Η τραγουδίστρια από το Λονδίνο βρίσκεται στην κορυφή του chart της Βρετανικής Φωνογραφικής Βιομηχανίας (BPI), καθώς και τα τρία άλμπουμ της είναι στη δεκάδα των άλμπουμ γυναικών καλλιτεχνών με τις καλύτερες πωλήσεις. Το δεύτερο άλμπουμ της Αντέλ, «21» με έξι εκατομμύρια αντίτυπα, μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι στην κορυφή της λίστας των άλμπουμ γυναικών καλλιτεχνών. Το top 10 των γυναικών με τις περισσότερες πωλήσεις άλμπουμ στο Ηνωμένο Βασίλειο (2000-2021) αποτελούν οι: 1) Adele 2) P!nk 3) Madonna 4) Rihanna 5) Dido 6) Amy Winehouse 7) Kylie Minogue 8) Beyonc? 9) Britney Spears 10) Lady Gaga

AΡΧΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

 
 
Ειδήσεις για όλους | Σχόλια | Αγγελίες | Τουριστικό Ρεπορτάζ | Ιατρικά Θέματα | Παρουσίαση Βιβλίων | Επικοινωνία