ελληνική φωνή - κεντρική σελίδα  
επικοινωνία εκτύπωση
 
Εκδότης-Διευθυντής: ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΤΥΧΙΔΗΣ
Διευθύντρια Σύνταξης: ΑΡΤΕΜΙΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
Ηλεκτρονική Ενημέρωση για την Ελλάδα και τον Κόσμο - News - Nachrichten
     
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα Η Βουλγάρα οικονομολόγος γίνεται η πρώτη επικεφαλής του ΔΝΤ που προέρχεται από αναδυόμενη οικονομία

14 Οκτωβρίου 2019

Σόφια.- Νέα γενική διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) αναλαμβάνει η οικονομολόγος από τη Βουλγαρία, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα, η οποία με τον διορισμό της γίνεται η πρώτη επικεφαλής του οργανισμού από αναδυόμενη οικονομία, αν και εκπροσωπεί ουσιαστικά την ΕΕ. Κεντροδεξιά πολιτικός, η 66χρονη Γκεοργκίεβα έχει περάσει από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή --κατείχε τη θέση της Επιτρόπου της ΕΕ για την ανθρωπιστική βοήθεια από το 2010 έως το 2014, αφού χρειάστηκε να αντικαταστήσει την τελευταία στιγμή τον αρχικό υποψήφιο της Βουλγαρίας-- ενώ αναρριχήθηκε έως και τα υψηλότερα κλιμάκια της Παγκόσμιας Τράπεζας. Κατά τη θητεία της στην Τράπεζα έδωσε έμφαση στα θέματα της ισότητας των δύο φύλων και της μάχης κατά της κλιματικής αλλαγής. Η Γκεοργκίεβα έχει πολύχρονη εμπειρία σε θεσμούς και διοικητικές θέσεις, ενώ προτάθηκε πολλές φορές για κορυφαία αξιώματα. Για έναν χρόνο, από το 2015 έως το 2016, διετέλεσε αντιπρόεδρος της Επιτροπής Γιούνκερ αρμόδια για τον προϋπολογισμό και τους ανθρώπινους πόρους. Έχει φήμη αξιωματούχου με ενέργεια και πείσμα, «που γνωρίζει πώς να δείχνει ατσάλινο χαρακτήρα όταν υπερασπίζεται μια υπόθεση που ενστερνίζεται ολόκαρδα», όπως περιέγραφε διπλωμάτης κατά την πρώτη της θητεία στους ευρωπαϊκούς θεσμούς. Ήταν μεταξύ αυτών που προτάθηκαν για τη διαδοχή του Πολωνού Ντόναλντ Τουσκ στο τιμόνι του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, θέση που όμως εντέλει εξασφάλισε ο Βέλγος ,Σαρλ Μισέλ. Το 2016, αυτή η διπλωμάτις, που αξιοποιεί την ικανότητά της να πείθει και να δημιουργεί συναίνεση, ήταν απρόσμενα φιναλίστ στη διαδικασία εκλογής του γενικού γραμματέα του ΟΗΕ, θώκου που τελικά κατέλαβε ο Πορτογάλος Αντόνιο Γκουτέρες. Η Γκεοργκίεβα καλείται να αντιμετωπίσει πληθώρα προκλήσεων με κυριότερες τον εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ- Κίνας και μία παγκόσμια οικονομία που κατεβάζει απότομα ταχύτητα. Η απόσυρση των ΗΠΑ, που έχουν την ισχυρότερη εκπροσώπηση στο Δ.Σ. του ΔΝΤ, από μεγάλες πολυμερείς συμφωνίες είναι επίσης κάτι που φέρνει νέα δεδομένα και ορθώνει εμπόδια. Δεν λείπουν άλλωστε οι επιμέρους κρίσεις σε οικονομίες, όπως αυτή της Αργεντινής, που έχει λάβει δάνειο ύψους 57 δισ. δολαρίων, αλλά δεν βλέπει φως στον ορίζοντα. Αν και αρχικά τόσο η Βρετανία όσο και αναδυόμενες οικονομίες είχαν αφήσει να εννοηθεί ότι θα παρουσιάσουν δικούς τους υποψηφίους, η Γκεοργκίεβα, που έλαβε το χρίσμα των 27 της ΕΕ, ήταν τελικά η μόνη υποψήφια για τη θέση και επομένως η ψηφοφορία ήταν ουσιαστικά τυπική. AΠΕ-ΜΠΕ

Από νταντά και εργάτρια σε φάμπρικα, αυτοδημιούργητη ζάπλουτη

20 Σεπτεμβρίου 2019

Μαλιμπού.- Η Amanda Frances είναι σήμερα πολυεκατομμυριούχος, βγάζοντας απίστευτα λεφτά ως συγγραφέας και δημιουργός σεμιναρίων αυτοβελτίωσης. Πριν από αυτά, έχει κάνει μπόλικες δουλειές του ποδαριού, δουλεύοντας ακόμα και βάρδια σε φάμπρικα. Αν και αυτό που έκανε επαγγελματικά για περισσότερο καιρό ήταν να προσέχει τα παιδιά πλούσιων οικογενειών. Πριν από 5 χρόνια αποφάσισε να αλλάξει τη ζωή της. Εγκατέλειψε το διδακτορικό που έκανε, το οποίο την είχε αφήσει με χρέος χιλιάδων δολαρίων, και έκανε το άλμα ως τα πλούτη. Σήμερα, στα 33 της, είναι γενική διευθύντρια στην εταιρία της στο Μαλιμπού της Καλιφόρνια, αφήνοντας πολύ στο παρελθόν τις ημέρες που σέρβιρε κοκτέιλ, δούλευε σε μπαρ και εστιατόρια, έφτιαχνε καφέδες ή προσπαθούσε να τρυπώσει σε κάποια εφημερίδα. Πού αλλού έχει δουλέψει; «Σε βιβλιοπωλείο, σε χρυσοχοείο, σε εταιρία καλωδίων, σε εργοστάσιο κατασκευής λαμαρινών και σε σπίτια πλουσίων στο Τέξας», λέει μεταξύ άλλων, παρά το γεγονός ότι είχε πτυχίο ψυχολογίας και μεταπτυχιακό στα χέρια της. Κάποια στιγμή αποφάσισε να ξεκινήσει τη δική της εταιρία, μια συμβουλευτική φίρμα προσωπικής αυτοβελτίωσης, που την έφερε να κρεμά διαφημιστικές αφίσες σε όλο το Ντάλας! Μόνη της έφτιαξε και την ιστοσελίδα της, βλέποντας αντίστοιχους οδηγούς στο YouTube, όπως και μόνη έκανε όλο το μάρκετινγκ και την προώθηση της δουλειάς της. Τώρα η Amanda Frances Inc αξίζει μερικά εκατομμύρια, παρέχοντας λύσεις επιχειρηματικής ανάπτυξης και αυτοβελτίωσης σε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες γυναίκες εκεί έξω. Η εταιρία καθάρισε πέρυσι 3 εκατ. δολάρια, κλείνοντας μάλιστα το πρώτο τρίμηνο του 2019 με άλλο 1 εκατομμύριο. Η νταντά τα κατάφερε και με το παραπάνω και να πώς: «Έχε δύο όνειρα ταυτοχρόνως». Αυτό λέει πως ήταν το μυστικό της επιτυχίας της: «Έχω πάντα δύο όνειρα ταυτοχρόνως. Ξέρω πάντα ποιος είναι ο βραχυχρόνιος στόχος μου (το επόμενο πράγμα που θα αγοράσω, θα κάνω ή θα πληρώσω στο άμεσο μέλλον) και ποιος ο μακροχρόνιος (το μεγάλο όραμα στη ζωή σου, αυτός ο τρελός στόχος που προσπαθείς να επιτύχεις)». Τι κερδίζεις με το διπλό όραμα; «Μπορείς να κάνεις καθημερινά βήματα ώστε να προωθήσεις και τους δύο στόχους. Σας ενθαρρύνω να δείτε τον εαυτό σας στο επόμενο στάδιο της επιτυχίας ενώ συνεχίζετε να κάνετε ό,τι είναι απαραίτητο για την καθημερινή σας ζωή»?

Τα 10 μοντέλα αυτοκινήτων που έκαναν ρεκόρ παραγωγής

6 Σεπτεμβρίου 2019

Παρίσι.- Πολλές είναι οι περιπτώσεις αυτοκινήτων που κατέγραψαν υψηλά ποσοστά πωλήσεων και έμειναν για πάντα στην ιστορία. Ορισμένα εξ αυτών παρέμειναν για πολλά χρόνια στη γραμμή παραγωγής, προσπαθώντας να καλύψουν τη μεγάλη ζήτηση. Ας δούμε 10 αυτοκίνητα που έμειναν ίδια και απαράλλαχτα για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα. VW Beetle
O θρυλικός Σκαραβαίος έκανε τον δικό του άθλο στην ιστορία της αυτοκίνησης. Αποτέλεσε το πρώτο παγκόσμιο αυτοκίνητο της VW και παρέμεινε στην παραγωγή από το 1938 έως το 2003. Σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα πούλησε πάνω από 22 εκατομμύρια μονάδες σε περισσότερες από 14 χώρες. Χωρίς αμφιβολία, τα 65 χρόνια παραγωγής της πρώτης γενιάς του Beetle αποτελούν ρεκόρ! Range Rover
To 1970 οι Βρετανοί παρουσίασαν το Range Rover. Ένα μοντέλο που συνδύαζε με άριστο τρόπο off road ικανότητες και στοιχεία πολυτέλειας. Η εμβληματική πρώτη γενιά, με αρκετές βελτιώσεις, πωλούνταν στις εκθέσεις μέχρι και το 1996. To μοντέλο κυκλοφόρησε και σε 2θυρες εκδόσεις φέροντας εξ αρχής πλαίσιο αλουμινίου. Fiat Panda
Η πρώτη γενιά του Panda παρουσιάστηκε στην Ευρώπη το 1980 και παρέμεινε στην αγορά μέχρι το 2003. Σε αυτά τα 23 χρόνια που μεσολάβησαν το ιταλικό μίνι μοντέλο της Fiat δέχτηκε αρκετά φρεσκαρίσματα παραμένοντας αναλλοίωτο στο πέρασμα του χρόνου. Στα highlights του συμπεριλαμβάνεται η απλότητα της κατασκευής του και η ύπαρξη κατ? επιλογήν τετρακίνησης στην 4Χ4 version. To συγκεκριμένο σύστημα προερχόταν από τη Stayer και θεωρούνταν εξαιρετικά αποτελεσματικό σε δύσκολα σημεία. Peugeot 404
Πρόκειται για ένα από τα δημοφιλέστερα γαλλικά μεσαία σεντάν μοντέλα. Η κατασκευή του ξεκίνησε το 1960 και έμεινε στην ευρωπαϊκή αγορά μέχρι το 1975. Οι Γάλλοι συνέχισαν την παραγωγή μέχρι το 1980 για την αγορά της Αργεντινής και έως το 1991 για κάποιες χώρες της Αφρικής (συνολική παραγωγή 31 ετών). Για την κίνηση του Peugeot 404 φρόντιζαν δύο μοτέρ βενζίνης 1,5 & 1,6 λίτρων και ένας κινητήρας ντίζελ 1.900 κυβικών εκατοστών. Land Rover Defender
To πρώτο και μοναδικό όχημα της Land Rover παρουσιάστηκε το 1948 και το 1983 αντικαταστάθηκε από τη μοντέρνα εκδοχή του, το Defender. Το τελευταίο, με αλλεπάλληλες αλλαγές και αναβαθμίσεις πωλούταν μέχρι και το 2016, όπου και σταμάτησε η παραγωγή του. Σημειώστε, επίσης, πως το βρετανικό μοντέλο παρήχθη σε διαφορετικές εκδοχές αμαξώματος, μεταξύ των οποίων και pick up. Εν αναμονή της παρουσίασης του νέου Defender (μέσα στον επόμενο μήνα), η προηγούμενη γενιά παραμένει μια από τις μακροβιότερες στην ιστορία της αυτοκίνησης. Lada 2104/2105
Oι Ρώσοι βασίστηκαν στο Fiat 124 και παρουσίασαν το 1980 το Lada 2105. Το sedan μοντέλο, με το αναγνωρίσιμο τετράγωνο σχήμα και τα εξαιρετικά απλά μηχανικά μέρη, σταμάτησε να παράγεται μόλις το 2012. Το μεγαλύτερο μέρος των μονάδων που πουλήθηκαν διατέθηκαν στην τοπική αγορά. Mercedes G-Class
H πρώτη γενιά της G-Class λανσαρίστηκε το 1979 και για 38 χρόνια αποτέλεσε σήμα κατατεθέν στα πολυτελή εκτός δρόμου μοντέλα. Μάλιστα, οι αυξημένες off road δυνατότητές ήταν η αφορμή να χρησιμοποιηθεί και για στρατιωτικό όχημα από πολλές χώρες (μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα). Πέρυσι, η Mercedes παρουσίασε τη δεύτερη γενικά της G-Class η οποία διατηρεί τα κλασικά στοιχεία που γνωρίσαμε όλα αυτά τα χρόνια. Mini Moris
Πρόκειται για ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα παγκοσμίως. Το σχεδιασμένο από Έλληνα Mini κέρδισε την εμπιστοσύνη του κοινού για πάνω από 40 χρόνια (1959-2000) και έγινε συνώνυμο της χρηστικότητας και της μοναδικής οδηγικής εμπειρίας. Ακόμη και η σύγχρονη εκδοχή του, σήμερα, έχει κρατήσει πολλά από τα διαχρονικά στοιχεία που γνωρίσαμε το 1959. Lada Niva
Από τα σημερινά μοντέλα που σας παρουσιάζουμε, χωρίς αμφιβολία, το Niva παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Και αυτό γιατί παραμένει στην παραγωγή από το 1977 μέχρι σήμερα χωρίς καμία αλλαγή (με εξαίρεση την προσθήκη κάποιων στοιχεία άνεσης). Στόχος των Ρώσων ήταν να δημιουργήσουν ένα φθηνό εκτός δρόμου όχημα με χαμηλά κόστη συντήρησης, το οποίο θα μπορούσε να αντεπεξέλθει στο απαιτητικό ρωσικό κλίμα. Έχει κυκλοφορήσει σε διάφορες παραλλαγές αμαξωμάτων και με ειδικές προσθήκες το Niva μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και σαν αγροτικό μηχάνημα. Citroen 2CV
Σύμβολο της γαλλικής καθημερινότητας, το 2CV έχτισε το δικό του μύθο μέσα από τις δυνατότητές και τον πρωταγωνιστικό ρόλο που είχε αρκετές φορές στη μεγάλη οθόνη. Παρουσιάστηκε το 1948 και παρέμεινε στην παραγωγή για 42 ολόκληρα χρόνια. Έγινε best seller σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές και κατάφερε να πουλήσει αρκετά εκατομμύρια μονάδες. Ακόμη και σήμερα, το 2CV έχει το δικό του φανατικό κοινό. newsauto.gr

AΡΧΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

 
 
Ειδήσεις για όλους | Σχόλια | Αγγελίες | Τουριστικό Ρεπορτάζ | Ιατρικά Θέματα | Παρουσίαση Βιβλίων | Επικοινωνία