Η   Ε λ λ η ν ι κ ή   Φ ω ν ή   σ ε   5 5   γ λ ώ σ σ ε ς
   G r e e k   V o i c e   i n   5 5   l a n g u a g e s



Πάμε Σινεμά ; Οι ταινίες της εβδομάδας
 
ελληνική φωνή - κεντρική σελίδα  
επικοινωνία εκτύπωση
 
Εκδότης-Διευθυντής: ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΤΥΧΙΔΗΣ
Διευθύντρια Σύνταξης: ΤΟΝΙΑ ΜΑΝΙΑΤΕΑ
Ηλεκτρονική Ενημέρωση για την Ελλάδα και τον Κόσμο - News - Nachrichten
Θέατρο - Σινεμά    (click)   Μουσική    (click)  Αθλητισμός    (click)  Οικονομικά Θέματα    (click)
     




Πέμπτη 22/6

Life

Ένα βιβλίο για τον πιο διάσημο λογαριασμό στο Instagram, το @BarbieStyle



Instagram

Είναι το κορίτσι με τον λογαριασμό στο Instagram που ζηλεύουν όλες. Το κορίτσι με τις συνεχείς φωτογραφίσεις με εμφανίσεις που επιμελούνται σχεδιαστές ρούχων, ταξίδια στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, στην Έκθεση Έργων Τέχνης Art Basel, στη Βασιλεία. Το κορίτσι με πολλά αξεσουάρ, προϊόντα μακιγιάζ ακόμη και αντηλιακό. Το κορίτσι με τριμελή ομάδα styling που την ακολουθεί σε κάθε της βήμα. Το κορίτσι με 1,7 εκατομμύρια ακολούθους. Μόνο που το συγκεκριμένο κορίτσι δεν είναι αληθινό, αν και οι φωτογραφίες της και ο ενθουσιασμός τής ομάδας της μπορεί να ξεγελάσουν. Η πιο συναρπαστική εξέλιξη στο Instagram είναι ότι υπάρχει ένας λογαριασμός που ανήκει στη Barbie. Είναι το Chanell @BarbieStyle Instagram, το οποίο καθιέρωσε την πιο διάσημη κούκλα ως μια δύναμη υπολογίσιμη και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Σε ανταγωνισμό με τους κορυφαίους bloggers της μόδας στον κόσμο, το @BarbieStyle Instagram έχει πάνω από 1,7 εκατομμύρια ακολούθους και συνεχώς προστίθενται νέοι. Η Barbie έκανε το ντεμπούτο της το 1959 ως πνευματικό παιδί της συνιδρύτριας της Mattel, Ρουθ Χάντλερ. Η κούκλα ενηλίκων (έφηβη μοντέλο μόδας) ήταν κάτι εντελώς αντίθετο με τις δημοφιλείς κούκλες μωρά της εποχής. Από τότε πωλείται σε 150 χώρες και αποτελεί είδος της παγκόσμιας ιστορίας παιχνιδιών. Ο λογαριασμός @BarbieStyle Instagram ξεκίνησε και παραμένει σε μεγάλο βαθμό ως προσωπικό project της Κιμ Κούλμον στελέχους της Barbie Design στη Mattel, των διευθυντών σχεδιασμού της Barbie, Ρόμπερτ Μπεστ και Ζλάταν Ζουκάνοβιτς που είναι οι επικεφαλής δημιουργικού και φωτογραφίας του λογαριασμού. Δημιουργήθηκε για να επισημάνει την επιρροή της Barbie στον χώρο της μόδας, της τέχνης και του πολιτισμού, ενώ τιμά τη διάσημη κούκλα και στον ψηφιακό κόσμο. Η ιδέα γεννήθηκε όταν η Κούλμον αποφάσισε να ενδώσει στο Instagram και να δημιουργήσει λογαριασμό. Ακολούθησε κάποιους φίλους της, περιοδικά και φυσικά τη @Barbie. Ενώ ο επίσημος λογαριασμός του brand στο Instagram αξιοποιήθηκε ως πλατφόρμα μάρκετινγκ για το εμπορικό σήμα, με τα προϊόντα, τις προωθητικές εκδηλώσεις και τα regrams των θαυμαστών, η Κούλμον είδε μια ευκαιρία για τη Barbie να γίνει μέρος ενός διαφορετικού κόσμου στο Instagram - του όμορφου, σκηνοθετημένου κόσμου όπως στα περιοδικά. «Η Barbie ξεκίνησε ως μοντέλο μόδας. Προσποιούμαστε ότι είναι μία νεαρή που παρακολουθεί διάφορες εκδηλώσεις μόδας και τέχνης και ταξιδεύει πολύ» ανέφερε η Κούλμον στο racked. «Η Barbie είναι η celebrity μας και εμείς η ομάδα της» σημείωσε. Τα περισσότερα από τα ρούχα που φοράει η κούκλα σχεδιάζονται αποκλειστικά για το Instagram από τον Μπεστ. Οι Κούλμον, Μπεστ και Ζουκάνοβιτς συνεργάζονται άψογα και εργάζονται για το Chanell @BarbieStyle εκτός ωραρίου εργασίας και Σαββατοκύριακα. Το @BarbieStyle προβάλλει ένα σύγχρονο κορίτσι με ένα φιλόδοξο lifestyle. Δεν είναι ένας λογαριασμός για παιδιά ή γονείς, αλλά περισσότερο για νεαρές ηλικίας 20 και κάτι, οι οποίες ίσως δεν έχουν αγγίξει Barbie εδώ και δύο δεκαετίες. «Για μεγάλα γεγονότα περνάμε από τα ίδια κανάλια που θα περάσει μια διασημότητα. Δεν μπορώ να σας πω πόσους δημοσιογράφους έχουμε γνωρίσει -φροντίζουμε να τους βρούμε κατά τη διάρκεια του γεγονότος ή πριν, οποτεδήποτε. Οι συζητήσεις είναι ίδιες, σαν να είμαστε διασημότητες, έχουμε την ίδια αναγνωρισιμότητα. Είναι πραγματικά συναρπαστικό», ανέφερε ο Μπεστ. Μία λεπτομερή ματιά στον διάσημο λογαριασμό στο Instagram προσφέρει το βιβλίο «The Art of @BarbieStyle» που κυκλοφόρησε από τον οίκο Assouline στις αρχές του μήνα. Το βιβλίο περιλαμβάνει φωτογραφίες και κείμενά της Barbie, αλλά και αποσπάσματα από ρήσεις διάσημων προσωπικοτήτων.

 

ΤΟΠΟ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ!

Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα στα ίδια μένουν... ΛΕΕΙ μια λογική ότι, «μεγαλύτερη και από τη σοφία είναι η εμπειρία». Διότι δεν πρέπει μόνο να είναι κανείς σοφός για να καταλάβει ότι με την εξουσία «παίζουν» πάντα οι ίδιοι και οι ίδιοι εραστές (κατά μια έννοια «νταβατζήδες» οι οποίοι και δεν επιτρέπουν σε άλλους να την αγγίξουν), αλλά θα πρέπει να είναι κανείς και αρκετά έμπειρος ώστε να την έχει ζήσει για χρόνια αυτήν την στενή σχέση μεταξύ των παραγόντων - εραστών και της εξουσίας... ΕΙΠΑ τις προάλλες να θυμηθώ τα παλιά και τα ρεπορτάζ της δεκαετίας του 80, πήρα το αμάξι και τον δρόμο για την Κάρλα, με μουντό καιρό και πολύ αέρα για να παρακολουθήσω τα εγκαίνια της δημιουργίας της λίμνης, σχεδόν έναν αιώνα από την αποξήρανσή της. Ιστορικό γεγονός λέω, δεν θα το χάσω, ποιός ξέρει κάποιοι άλλοι απόγονοι της δικής μας εποχής μπορεί να την ... αποξηράνουν πάλι, ψάχνοντας ίσως για λύσεις σε θέματα διατροφικών αναγκών, ή ό,τι άλλο τέλος πάντων θα έχει ανάγκη ο τόπος και εκείνη η γενιά. ΕΙΔΑ λοιπόν στην Κάρλα, τι άλλο; νερά...πολλά νερά... Τις γνωστές «μπάρες» της δεκαετίας του 90, να γίνονται ταμιευτήρες και δυο τρεις ταμιευτήρες μαζί να σχηματίζουν σήμερα μια μικρή λίμνη. Τον περιφερειάρχη να ομιλεί στο βήμα για την σπουδαιότητα του έργου, που χρειάστηκε δεκαετίες να υλοποιηθεί (και την συμβολή βεβαίως πολλών ανθρώπων της εξουσίας, της κεντρικής και της τοπικής). Είδα πλειάδα ανθρώπων της διοίκησης και της αυτοδιοίκησης, (ακόμα και της ...παραδιοίκησης) είδα σπουδαίους υπαλλήλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης που βοήθησαν στην επιτάχυνση εκταμίευσης των πόρων, να συμμετέχουν όλοι στη γιορτή, κυρίως χειροκροτώντας ή φωτογραφιζόμενοι (ανα)μεταξύ τους, για τον εμπλουτισμό του κοινωνικού βιογραφικού τους ενόψει ενδεχομένως της όποιας εκλογικής αναμέτρησης... ΜΠΡΟΣΤΑ από τους φωτογράφους, μια ομήγυρη «παραγόντων» με γύρισαν δεκαετίες πίσω. Οι ίδιοι άνθρωποι τα ίδια πρόσωπα, πιο γερασμένα πλέον από τον χρόνο, έπιαναν θέσεις απέναντι από τις κάμερες με μια μαεστρία επαγγελματική, που απέκτησαν από την πολυετή ενασχολησή τους με τα κοινά. Πάει λέω...Ή εγώ γέρασα και τους βλέπω όλους ίδιους, ή δεν υπάρχουν νέοι στον τόπο αυτό να δώσουν άλλη ζωντάνια, άλλη προοπτική σε ότι έχει σχέση με την ανάπτυξη ακόμα και με την πολιτική εκπροσώπηση. Δήμαρχοι δεκαετιών, παλιοί πρόεδροι κοινοτήτων, σύμβουλοι σιτεμένοι από τον χρόνο, πολιτικοί και διευθυντές υπηρεσιών που ξέχασαν να συνταξιοδοτηθούν, όλοι εκείνοι οι «πολιτευτές», αλλά και οι πρωτοκλασάτοι κομματάνθρωποι - «ιδιαίτεροι» όλων των χώρων, που ...σταφίδωσε τα πρόσωπά τους ο χρόνος, «γυρολόγοι των εκδηλώσεων» ιδίως των εγκαινίων (μετα φαγητού παρακαλώ), προσδοκώντας τουλάχιστον δημοσιότητα, δεν λένε ακόμα να εγκαταλείψουν, να αποτραβηχτούν παραχωρώντας τις θέσεις τους σε νέους ανθρώπους, ορεξάτους για δουλειά, πιο δυνατούς να χαράξουν το μέλλον που άλωστε τους ανήκει... ΔΕΝ είχε τελειώσει η τελετή των εγκαινίων εκεί στα παρακάρλια χωράφια και μελαγχόλησα. Πήρα τον δρόμο της επιστροφής. Άραγε τι ζητούσα και γω εκεί; Πάνε πάνω από τρεις δεκαετίες τώρα από την πρώτη σύσκεψη που είχα παρακολουθήσει τότε ως ρεπόρτερ της «Ελευθερίας» για την δημιουργία της λίμνης αλλά και την (στα χαρτιά ακόμη) εκτροπή του Αχελώου! Οι παλιοί «παράγοντες» πρέπει να κλείσουν τον κύκλο της ζωής τους στα κοινά. Κρίμα όμως, γιατί από μόνοι τους δεν το κάνουν ποτέ οι περισσότεροι. Η εξουσία είναι μια πλούσια ερωμένη, κρατά ομήρους τους «τσιμπιμένους» μαζί της. Οι μόνοι που μπορούν να βάλουν τέλος σ´αυτές τις σχέσεις είναι οι ψηφοφόροι. Κανείς άλλος...

Γράφει ο Δημοσιογράφος Χρήστος Τσαντήλας

Αναλυτικά στη σελίδα "Θέματα" >>


 




Ειδήσεις για όλους | Θέματα | Τουριστικό Ρεπορτάζ | Ιατρικά Θέματα | Παρουσίαση Βιβλίων | Επικοινωνία