Η   Ε λ λ η ν ι κ ή   Φ ω ν ή   σ ε   5 5   γ λ ώ σ σ ε ς
   G r e e k   V o i c e   i n   5 5   l a n g u a g e s



Πάμε Σινεμά ; Οι ταινίες της εβδομάδας
 
ελληνική φωνή - κεντρική σελίδα  
επικοινωνία εκτύπωση
 
Εκδότης-Διευθυντής: ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΤΥΧΙΔΗΣ
Διευθύντρια Σύνταξης: ΤΟΝΙΑ ΜΑΝΙΑΤΕΑ
Ηλεκτρονική Ενημέρωση για την Ελλάδα και τον Κόσμο - News - Nachrichten
Θέατρο - Σινεμά    (click)   Μουσική    (click)  Αθλητισμός    (click)  Οικονομικά Θέματα    (click)
     




Δευτέρα 28/8

ΜΟΥΣΙΚΗ

Γοτθική και καυστική εμφανίζεται η Τέιλορ Σουίφτ στο νέο της βιντεοκλίπ



AFP

Με επαναστατική διάθεση εμφανίζεται η ποπ σταρ Τέιλορ Σουίφτ στο νέο της βιντεοκλίπ με τίτλο: «Look what you made me do», το οποίο μεταδόθηκε χθες Κυριακή στα Βραβεία των Μουσικών Βιντεοκλίπ, την ετήσια μεγάλη γιορτή του μουσικού καναλιού MTV. Το βίντεο του πολύ χορευτικού αυτού τραγουδιού το οποίο κυκλοφόρησε την Παρασκευή και ήδη φιγουράρει στις πιο πρώτες θέσεις των καλύτερων μουσικών πωλήσεων, ξεκινά σε ένα νεκροταφείο. Η κάμερα κάνει γκρο πλαν πάνω από έναν τάφο όπου διαβάζουμε: «Εδώ αναπαύεται η φήμη της Τέιλορ Σουίφτ», το θέμα του καινούργιου άλμπουμ της με τον τίτλο: «Φήμη». Στη συνέχεια βλέπουμε την Τέιλορ Σουίφτ μακιγιαρισμένη σαν ζόμπι, μετά σε ένα αυτοκινητιστικό δυστύχημα όπου ένας παπαράτσι τρέχει με υπερβολική ταχύτητα για δείξει την περιπέτειά του σε όλον τον κόσμο. Η 27χρονη τραγουδίστρια, γνωστή παγκοσμίως για την ουδέτερη εμφάνισή της, καταστρέφει στη συνέχεια ένα μαγαζί με ρόπαλα του μπέιζ μπολ και φεύγει με μία μοτοσικλέτα ντυμένη στα δερμάτινα με καρφιά. Στη συνέχεια βλέπουμε τη Σουίφτ σε ένα πιο οικείο περιβάλλον: περιστοιχισμένη από χορεύτριες, με μαύρα κορμάκια και φανταχτερά κολάν, μία εμφάνιση παρόμοια με εκείνη μίας άλλης μεγάλης ποπ σταρ, της Μπιγιονσέ στο βιντεοκλίπ της «Formation». Όταν το τραγούδι ακούστηκε την Παρασκευή, οι φαν της Σουίφτ σκέφτηκαν αμέσως ότι το κομμάτι αναφέρεται στη διένεξή της με τον ράπερ Κάνιε Γουέστ. Ο Κάνιε Γουέστ, ο σύζυγος της Κιμ Καρντάσιαν, την είχε κάνει έξαλλη πέρυσι με ένα τραγούδι του, όπου περηφανευόταν ότι μπορούσε να «ρίξει στο κρεβάτι» αυτήν τη «διάσημη σκύλα». Προφανώς αναφερόταν στο γνωστό περιστατικό του 2009 στη διάρκεια των Μουσικών Βραβείων Βιντεοκλίπ όπου ο Γουέστ διέκοψε την τραγουδίστρια επάνω στη σκηνή για να πει ότι δεν αξίζει το βραβείο που της απονεμήθηκε. Η εκδοχή αυτή επιβεβαιώνεται από τους στίχους που προφέρει η διάσημη τραγουδίστρια στο τέλος του βίντεο ζητώντας «να εξαιρεθούν από την αφήγηση», μία αποστροφή της φράσης που είχε χρησιμοποιήσει η Σουίφτ για να διηγηθεί τη διένεξή της με τον Κάνιε Γουέστ. Το προηγούμενο άλμπουμ της Τέιλορ Σουίφτ «1989» κατέγραψε πωλήσεις μεταξύ των πιο σημαντικών της τελευταίας δεκαετίας.

 

ΤΟΠΟ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ!

Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα στα ίδια μένουν... ΛΕΕΙ μια λογική ότι, «μεγαλύτερη και από τη σοφία είναι η εμπειρία». Διότι δεν πρέπει μόνο να είναι κανείς σοφός για να καταλάβει ότι με την εξουσία «παίζουν» πάντα οι ίδιοι και οι ίδιοι εραστές (κατά μια έννοια «νταβατζήδες» οι οποίοι και δεν επιτρέπουν σε άλλους να την αγγίξουν), αλλά θα πρέπει να είναι κανείς και αρκετά έμπειρος ώστε να την έχει ζήσει για χρόνια αυτήν την στενή σχέση μεταξύ των παραγόντων - εραστών και της εξουσίας... ΕΙΠΑ τις προάλλες να θυμηθώ τα παλιά και τα ρεπορτάζ της δεκαετίας του 80, πήρα το αμάξι και τον δρόμο για την Κάρλα, με μουντό καιρό και πολύ αέρα για να παρακολουθήσω τα εγκαίνια της δημιουργίας της λίμνης, σχεδόν έναν αιώνα από την αποξήρανσή της. Ιστορικό γεγονός λέω, δεν θα το χάσω, ποιός ξέρει κάποιοι άλλοι απόγονοι της δικής μας εποχής μπορεί να την ... αποξηράνουν πάλι, ψάχνοντας ίσως για λύσεις σε θέματα διατροφικών αναγκών, ή ό,τι άλλο τέλος πάντων θα έχει ανάγκη ο τόπος και εκείνη η γενιά. ΕΙΔΑ λοιπόν στην Κάρλα, τι άλλο; νερά...πολλά νερά... Τις γνωστές «μπάρες» της δεκαετίας του 90, να γίνονται ταμιευτήρες και δυο τρεις ταμιευτήρες μαζί να σχηματίζουν σήμερα μια μικρή λίμνη. Τον περιφερειάρχη να ομιλεί στο βήμα για την σπουδαιότητα του έργου, που χρειάστηκε δεκαετίες να υλοποιηθεί (και την συμβολή βεβαίως πολλών ανθρώπων της εξουσίας, της κεντρικής και της τοπικής). Είδα πλειάδα ανθρώπων της διοίκησης και της αυτοδιοίκησης, (ακόμα και της ...παραδιοίκησης) είδα σπουδαίους υπαλλήλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης που βοήθησαν στην επιτάχυνση εκταμίευσης των πόρων, να συμμετέχουν όλοι στη γιορτή, κυρίως χειροκροτώντας ή φωτογραφιζόμενοι (ανα)μεταξύ τους, για τον εμπλουτισμό του κοινωνικού βιογραφικού τους ενόψει ενδεχομένως της όποιας εκλογικής αναμέτρησης... ΜΠΡΟΣΤΑ από τους φωτογράφους, μια ομήγυρη «παραγόντων» με γύρισαν δεκαετίες πίσω. Οι ίδιοι άνθρωποι τα ίδια πρόσωπα, πιο γερασμένα πλέον από τον χρόνο, έπιαναν θέσεις απέναντι από τις κάμερες με μια μαεστρία επαγγελματική, που απέκτησαν από την πολυετή ενασχολησή τους με τα κοινά. Πάει λέω...Ή εγώ γέρασα και τους βλέπω όλους ίδιους, ή δεν υπάρχουν νέοι στον τόπο αυτό να δώσουν άλλη ζωντάνια, άλλη προοπτική σε ότι έχει σχέση με την ανάπτυξη ακόμα και με την πολιτική εκπροσώπηση. Δήμαρχοι δεκαετιών, παλιοί πρόεδροι κοινοτήτων, σύμβουλοι σιτεμένοι από τον χρόνο, πολιτικοί και διευθυντές υπηρεσιών που ξέχασαν να συνταξιοδοτηθούν, όλοι εκείνοι οι «πολιτευτές», αλλά και οι πρωτοκλασάτοι κομματάνθρωποι - «ιδιαίτεροι» όλων των χώρων, που ...σταφίδωσε τα πρόσωπά τους ο χρόνος, «γυρολόγοι των εκδηλώσεων» ιδίως των εγκαινίων (μετα φαγητού παρακαλώ), προσδοκώντας τουλάχιστον δημοσιότητα, δεν λένε ακόμα να εγκαταλείψουν, να αποτραβηχτούν παραχωρώντας τις θέσεις τους σε νέους ανθρώπους, ορεξάτους για δουλειά, πιο δυνατούς να χαράξουν το μέλλον που άλωστε τους ανήκει... ΔΕΝ είχε τελειώσει η τελετή των εγκαινίων εκεί στα παρακάρλια χωράφια και μελαγχόλησα. Πήρα τον δρόμο της επιστροφής. Άραγε τι ζητούσα και γω εκεί; Πάνε πάνω από τρεις δεκαετίες τώρα από την πρώτη σύσκεψη που είχα παρακολουθήσει τότε ως ρεπόρτερ της «Ελευθερίας» για την δημιουργία της λίμνης αλλά και την (στα χαρτιά ακόμη) εκτροπή του Αχελώου! Οι παλιοί «παράγοντες» πρέπει να κλείσουν τον κύκλο της ζωής τους στα κοινά. Κρίμα όμως, γιατί από μόνοι τους δεν το κάνουν ποτέ οι περισσότεροι. Η εξουσία είναι μια πλούσια ερωμένη, κρατά ομήρους τους «τσιμπιμένους» μαζί της. Οι μόνοι που μπορούν να βάλουν τέλος σ´αυτές τις σχέσεις είναι οι ψηφοφόροι. Κανείς άλλος...

Γράφει ο Δημοσιογράφος Χρήστος Τσαντήλας

Αναλυτικά στη σελίδα "Θέματα" >>


 




Ειδήσεις για όλους | Θέματα | Τουριστικό Ρεπορτάζ | Ιατρικά Θέματα | Παρουσίαση Βιβλίων | Επικοινωνία