 |
| Σάββατο 5/1
Ο Αμερικανός τραγουδιστής R.Kelly κατηγορείται για παιδεραστία σε ένα ντοκιμαντέρ
AFP,AΠΕ-ΜΠΕ
Ο Αμερικανός τραγουδιστής και παραγωγός R.Kelly κατηγορείται, σε ένα ντοκιμαντέρ ότι είχε σεξουαλικές σχέσεις με κορίτσια κάτω των 16 ετών, όταν εκείνος ήταν ενήλικας, κατηγορίες που μπορούν να τον φέρουν αντιμέτωπο με ποινικές διώξεις.
Διάρκειας έξι ωρών, αυτό το ντοκιμαντέρ, που προβάλλεται από το τηλεοπτικό δίκτυο Lifetime σε έξι επεισόδια, ρίχνει φως στις κατηγορίες, που διατυπώθηκαν εδώ και αρκετά χρόνια σε βάρος του Ρόμπερτ Σιλβέστερ Κέλι, όπως είναι το πραγματικό του όνομα.
Ο τραγουδιστής και παραγωγός, ηλικίας 51 ετών, δημιουργός της επιτυχίας «I believe I can fly» είχε κατηγορηθεί το 2002 ότι είχε βιντεοσκοπήσει τη σεξουαλική συνεύρεση που είχε ο ίδιος με ένα κορίτσι 14 ετών, όμως αθωώθηκε το 2008.
Η ομάδα του «Surviving R. Kelly» πήρε δεκάδες συνεντεύξεις από πρόσωπα που είχαν επαφές με τον καλλιτέχνη.
Πρώην συνεργάτιδές του R.Kelly περιγράφουν ότι έγιναν μάρτυρες των σεξουαλικών σχέσεων μεταξύ εκείνου και τριών κοριτσιών κάτω των 16 ετών, μεταξύ αυτών της τραγουδίστριας Aaliyah (που απεβίωσε το 2001), ηλικίας 15 ετών εκείνη την εποχή.
Οι πράξεις που του καταλογίζονται μπορούν να οδηγήσουν στην άσκηση ποινικών διώξεων σε πολλές αμερικανικές πολιτείες, ιδίως στο Ιλινόι, όπου διαμένει ο καλλιτέχνης, με καταγωγή από το Σικάγο.
Εντούτοις, η μητέρα της Aaliyah, Νταϊάν Χάουτον, διέψευσε αυτές τις κατηγορίες, τις οποίες αποκάλεσε «προϊόντα φαντασίας» κατηγορώντας την τραγουδίστρια Γιοβάντε Κάνινγκαμ ότι είναι «μια ψεύτρα», σύμφωνα με μια ανακοίνωση που αναρτήθηκε στον επίσημο λογαριασμό της τραγουδίστριας.
Στο ντοκιμαντέρ, κι άλλες γυναίκες παρουσιάζουν τον R.Kelly ως έναν εκμεταλλευτή, βίαιο, που σχετιζόταν με πολύ νεαρές γυναίκες, από τις οποίες αξίωνε να τον φωνάζουν «daddy» (μπαμπάκα).
Η Λιζέτ Μαρτίνεζ, η οποία τον γνώρισε σε ηλικία 17 ετών, ενώ εκείνος πλησίαζε τα 30, επιβεβαιώνει ότι υπήρξε θύμα ψυχολογικής παρενόχλησης και «σωματικής βίας» κατά τη διάρκεια της σχέσης τους, που διήρκησε αρκετά χρόνια.
«Καθώς με κακοποιούσε με αυτόν τον τρόπο, μου έκλεψε τη ζωή» επισήμανε η ίδια στο ντοκιμαντέρ, που σκηνοθέτησε ο Ντριμ Χάμπτον.
Σε επικοινωνία με το Γαλλικό Πρακτορείο, η δισκογραφική εταιρεία του R. Kelly, RCA, δεν θέλησε να δώσει συνέχεια, ούτε κι ο ίδιος ο καλλιτέχνης.
|
|
|
|
ΤΟΠΟ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ!
|
Όλα τριγύρω
αλλάζουνε και όλα
στα ίδια μένουν...
ΛΕΕΙ μια λογική ότι, «μεγαλύτερη και από τη σοφία είναι η εμπειρία».
Διότι δεν πρέπει μόνο να είναι κανείς σοφός για να καταλάβει ότι με
την εξουσία «παίζουν» πάντα οι ίδιοι και οι ίδιοι εραστές (κατά μια
έννοια «νταβατζήδες» οι οποίοι και δεν επιτρέπουν σε άλλους να την
αγγίξουν), αλλά θα πρέπει να είναι κανείς και αρκετά έμπειρος ώστε να
την έχει ζήσει για χρόνια αυτήν την στενή σχέση μεταξύ των παραγόντων
- εραστών και της εξουσίας...
ΕΙΠΑ τις προάλλες να θυμηθώ τα παλιά και τα ρεπορτάζ της δεκαετίας του
80, πήρα το αμάξι και τον δρόμο για την Κάρλα, με μουντό καιρό και
πολύ αέρα για να παρακολουθήσω τα εγκαίνια της δημιουργίας της λίμνης,
σχεδόν έναν αιώνα από την αποξήρανσή της. Ιστορικό γεγονός λέω, δεν θα
το χάσω, ποιός ξέρει κάποιοι άλλοι απόγονοι της δικής μας εποχής
μπορεί να την ... αποξηράνουν πάλι, ψάχνοντας ίσως για λύσεις σε
θέματα διατροφικών αναγκών, ή ό,τι άλλο τέλος πάντων θα έχει ανάγκη ο
τόπος και εκείνη η γενιά.
ΕΙΔΑ λοιπόν στην Κάρλα, τι άλλο; νερά...πολλά νερά... Τις γνωστές
«μπάρες» της δεκαετίας του 90, να γίνονται ταμιευτήρες και δυο τρεις
ταμιευτήρες μαζί να σχηματίζουν σήμερα μια μικρή λίμνη. Τον
περιφερειάρχη να ομιλεί στο βήμα για την σπουδαιότητα του έργου, που
χρειάστηκε δεκαετίες να υλοποιηθεί (και την συμβολή βεβαίως πολλών
ανθρώπων της εξουσίας, της κεντρικής και της τοπικής). Είδα πλειάδα
ανθρώπων της διοίκησης και της αυτοδιοίκησης, (ακόμα και της
...παραδιοίκησης) είδα σπουδαίους υπαλλήλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης που
βοήθησαν στην επιτάχυνση εκταμίευσης των πόρων, να συμμετέχουν όλοι
στη γιορτή, κυρίως χειροκροτώντας ή φωτογραφιζόμενοι (ανα)μεταξύ τους,
για τον εμπλουτισμό του κοινωνικού βιογραφικού τους ενόψει ενδεχομένως
της όποιας εκλογικής αναμέτρησης...
ΜΠΡΟΣΤΑ από τους φωτογράφους, μια ομήγυρη «παραγόντων» με γύρισαν
δεκαετίες πίσω. Οι ίδιοι άνθρωποι τα ίδια πρόσωπα, πιο γερασμένα πλέον
από τον χρόνο, έπιαναν θέσεις απέναντι από τις κάμερες με μια μαεστρία
επαγγελματική, που απέκτησαν από την πολυετή ενασχολησή τους με τα
κοινά. Πάει λέω...Ή εγώ γέρασα και τους βλέπω όλους ίδιους, ή δεν
υπάρχουν νέοι στον τόπο αυτό να δώσουν άλλη ζωντάνια, άλλη προοπτική
σε ότι έχει σχέση με την ανάπτυξη ακόμα και με την πολιτική
εκπροσώπηση. Δήμαρχοι δεκαετιών, παλιοί πρόεδροι κοινοτήτων, σύμβουλοι
σιτεμένοι από τον χρόνο, πολιτικοί και διευθυντές υπηρεσιών που
ξέχασαν να συνταξιοδοτηθούν, όλοι εκείνοι οι «πολιτευτές», αλλά και οι
πρωτοκλασάτοι κομματάνθρωποι - «ιδιαίτεροι» όλων των χώρων, που
...σταφίδωσε τα πρόσωπά τους ο χρόνος, «γυρολόγοι των εκδηλώσεων»
ιδίως των εγκαινίων (μετα φαγητού παρακαλώ), προσδοκώντας τουλάχιστον
δημοσιότητα, δεν λένε ακόμα να εγκαταλείψουν, να αποτραβηχτούν
παραχωρώντας τις θέσεις τους σε νέους ανθρώπους, ορεξάτους για
δουλειά, πιο δυνατούς να χαράξουν το μέλλον που άλωστε τους ανήκει...
ΔΕΝ είχε τελειώσει η τελετή των εγκαινίων εκεί στα παρακάρλια χωράφια
και μελαγχόλησα. Πήρα τον δρόμο της επιστροφής. Άραγε τι ζητούσα και
γω εκεί; Πάνε πάνω από τρεις δεκαετίες τώρα από την πρώτη σύσκεψη που
είχα παρακολουθήσει τότε ως ρεπόρτερ της «Ελευθερίας» για την
δημιουργία της λίμνης αλλά και την (στα χαρτιά ακόμη) εκτροπή του
Αχελώου! Οι παλιοί «παράγοντες» πρέπει να κλείσουν τον κύκλο της ζωής
τους στα κοινά. Κρίμα όμως, γιατί από μόνοι τους δεν το κάνουν ποτέ οι
περισσότεροι. Η εξουσία είναι μια πλούσια ερωμένη, κρατά ομήρους τους
«τσιμπιμένους» μαζί της. Οι μόνοι που μπορούν να βάλουν τέλος σ´αυτές
τις σχέσεις είναι οι ψηφοφόροι. Κανείς άλλος...
|
Γράφει ο Δημοσιογράφος Χρήστος Τσαντήλας
|
Αναλυτικά στη σελίδα "Θέματα" >>
|
 |
|
|
|