Κωμωδία με θέμα το χώρο των διάσημων στάρ , ένα φιλόδοξο μάνατζερ και ένα αστέρι της ροκ με ιδιορρυθμίες και εθισμούς. Σε σκηνοθεσία Νίκολας Στόλερ με τους Τζόνα Χιλ, Ρόουζ Μπέρν, Ράσελ Μπραντ
Υπόθεση: Ένας φιλόδοξος νεαρός, στέλεχος δισκογραφικής εταιρείας, αναλαμβάνει την πρώτη του δύσκολη αποστολή: να συνοδεύσει έναν ατίθασο, αυτοκαταστροφικό κι αλαζόνα ροκ σταρ που είναι απόλυτα βυθισμένος στο ποτό, τα ναρκωτικά και τις κραιπάλες, μετά τον πρόσφατο άσχημο χωρισμό του από τη γυναίκα του, στο Greek Theatre του Λος Αντζελες όπου θα δώσει την πρώτη συναυλία της περιοδείας επανόδου του.
Με την απειλή του αυταρχικού αφεντικού του να κρέμεται από πάνω του προκειμένου να φροντίσει ώστε να μην πάθει τίποτα ο διάσημος τραγουδιστής μέχρι να φτάσει έγκαιρα στο Λος Αντζελες για τη συναυλία, ο εκπρόσωπος της δισκογραφικής καταλήγει να του κάνει όλα τα χατίρια, υπομένοντας στωικά κάθε είδους βασανιστήρια...
Τη μουσική της ταινίας, μεταξύ άλλων υπογράφει κι ο πάλαι ποτέ frontman των Pulp, και συμπατριώτης του Ράσελ Μπραντ, Τζάρβις Κόκερ. Τη μουσική επιμέλεια της ταινίας έχει ο Τζόναθαν Καρπ που είχε συνεργαστεί με τον Απατοου ,ενώ την πρωτότυπη μουσική υπογράφει ένας άλλος στενός συνεργάτης του Απατοου, ο συνθέτης Λάιλ Γουόρκμαν.
Στην ταινία κάνουν εμφανίζονται λαμπερά ονόματα της Pop μουσικής σκηνής όπως οι P.Diddy, Pink, Lars Ulrich των Metallica, Christina Aguilera και Pharrell Williams!
SABRINA
Αισθηματική ταινία, επανέκδοση της κόπιας του 1954 με 3 ηθοποιούς βραβευμένους με Όσκαρ (Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ, Όντρεϊ Χέμπορν, Γουίλιαμ Χόλντεν), η ταινία κέρδισε OSCAR κοστουμιών και Χρυσή Σφαίρα καλύτερου σεναρίου.
Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Μπίλι Γουάιλντερ, ο οποίος αρχικά ,στα 18 του, αποφάσισε να αφοσιωθεί στη δημοσιογραφία, χάρη στην οποία μετακόμισε στο Βερολίνο για να εργαστεί σ' ένα μεγάλο ταμπλόιντ της πόλης. Στον κινηματογράφο στράφηκε το 1929, γράφοντας σενάρια για διάφορες ταινίες, ανάμεσά τους και την κλασική «Οι άνθρωποι την Κυριακή».
Υπόθεση: Δύο αδέλφια, ο Λάινους και ο Ντέιβιντ Λάραμπι, κληρονομούν την τεράστια περιουσία του πατέρα τους. Ο σοβαρός Λάινους αφοσιώνεται στις οικογενειακές επιχειρήσεις, ενώ ο Ντέιβιντ ενδιαφέρεται μόνο για τα γρήγορα αυτοκίνητα και τις όμορφες κοπέλες. Η κόρη του σοφέρ της οικογένειας, η Σαμπρίνα, επιχειρεί να αυτοκτονήσει από έρωτα για τον Ντέιβιντ, αλλά σώζεται από τον Λάϊνους. Ο πατέρας της τότε τη στέλνει στο Παρίσι για σπουδές, όπου θα μεταμορφωθεί σε μια καλλιεργημένη και γοητευτική γυναίκα. Όταν επιστρέφει στην έπαυλη των Λάραμπι, τα πάντα αλλάζουν, αφού ο Ντέιβιντ εντυπωσιάζεται μαζί της, ενώ ο Λάινους αρχίζει να τη φλερτάρει.
Η ταινία αυτή ,που ακολούθησε το εντυπωσιακό ντεμπούτο της Όντρεϊ Χέμπορν στο Χόλλυγουντ ("Διακοπές στη Ρώμη"-Όσκαρ Α΄ Γυναικείου Ρόλου) ήταν μια εξίσου χαριτωμένη κομεντί, βασισμένη στο θεατρικό έργο του Σάμιουελ Τέλορ "Sabrina Fair". Ο Κάρι Γκραντ, στον οποίο είχε προταθεί αρχικά ο ρόλος του Λάινους, αρνήθηκε να συμμετάσχει και ο Μπόγκαρτ κλήθηκε να υποδυθεί τον κυνικό επιχειρηματία που "πουλάει" έρωτα στην όμορφη κόρη του σοφέρ της οικογένειας, προκειμένου να την απομακρύνει από τον ελαφρόμυαλο αδελφό του, και τελικά την ερωτεύεται.
Η "Σαμπρίνα" δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα χολιγουντιανό παραμύθι με το ασήμαντο και φτωχό ασχημόπαπο να μεταμορφώνεται σε κύκνο και να παντρεύεται τον εκλεκτό της καρδιάς της (παρεμπιπτόντως, είναι και ζάπλουτος). Εντούτοις, η ανάλαφρη προσέγγιση στο στόρι, οι θαυμάσιοι δευτερεύοντες ρόλοι και οι κομψές ερμηνείες από τους τρεις πρωταγωνιστές συνθέτουν ένα φιλμ από τα καλύτερα του είδους. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων για τη «Γλυκειά μου Σαμπρίνα», οι Χέπμπορν και Χόλντεν ερωτεύτηκαν και εκείνη τότε ήλπισε πως θα παντρευόταν και θα έκαναν παιδιά?
I LOVE YOU PHILLIP MORRIS
Δραματική κομεντί , αμερικανικής παραγωγής σε σκηνοθεσία των Γκλεν Φικάρα-Τζον Ρέκουα με τους Τζιμ Κάρεϊ, Γιούαν Μακ Γκρέγκορ, Λέσλι Μαν, Ροντρίγκο Σαντόρο.
Το σενάριο της ταινίας είναι βασισμένο στο μυθιστόρημα του Στιβ ΜακΒίκερ, πρώην ρεπόρτερ της εφημερίδας Houston Chronicle και είναι η αληθινή ισοτρία του Στίβεν Ράσελ , οποίος «έγραψε ιστορία» με τις απατεωνιές του αλλά και με τις πολλαπλές αποδράσεις του από διάφορες φυλακές μεταμφιεζόμενος άλλοτε σε δικαστή , φύλακα, ακόμη και γιατρό ή νοσοκόμο.Ακόμη και σήμερα ο άνθρωπος αυτός , ο οποίος αρχικά υπήρξε φιλήσυχος και καθημερινός , κρατείται καταδικασμένος για τα επόμενα ?143 χρόνια!
Σύμφωνα με την υπόθεση , που ουσιαστικά αντικατοπτρίζει και την αληθινή του ζωή, ο Στίβεν Ράσελ είναι ένας άνθρωπος καθ? όλα συμβατικός και συνηθισμένος, ο οποίος μια μέρα αποφασίζει ν? αλλάξει τη ζωή του? σε πολλούς τομείς. Από αξιοπρεπής σύζυγος μεταμορφώνεται σε πολυμήχανο απατεώνα και, περνώντας από μια σειρά απίστευτων μεταμφιέσεων, θα προσγειωθεί στη φυλακή, όπου θα γνωρίσει τον έρωτα? και την τέχνη της απόδρασης!
Ο Στίβεν Ράσελ (Τζιμ Κάρεϊ) έχει μια συνηθισμένη ζωή ? παίζει το εκκλησιαστικό όργανο στην εκκλησία της ενορίας του, έχει έναν υγιή γάμο με την Ντέμπι (Λέσλι Μαν) και δουλεύει στο τοπικό αστυνομικό τμήμα. Ωσπου ένα σοβαρό αυτοκινητιστικό ατύχημα τον οδηγεί στην απόλυτη αλλαγή:Ε ίναι ομοφυλόφιλος κι αποφασισμένος να γευτεί τη ζωή σε όλο της το μεγαλείο ? ακόμα κι αν χρειαστεί να παραβιάσει το νόμο για να το πετύχει! Ο Στίβεν ξεκινά τη μεγάλη ζωή και, για να βγάζει τα έξοδά του το ρίχνει στην απάτη, ώσπου καταλήγει στη φυλακή. Εκεί θα γνωρίσει τον έρωτα της ζωής του, έναν ευαίσθητο και γλυκομίλητο άντρα με το όνομα Φίλιπ Μόρις (Γιούαν ΜακΓκρέγκορ). Η απόφασή του να βγάλει, πάσει θυσία, τον Φίλιπ από τη φυλακή και να ζήσουν μαζί την τέλεια σχέση, τον οδηγεί σε μια σειρά από απίστευτες απάτες και αποδράσεις.
Για την ιστορία ιδού η πραγματική ζωή του Στίβεν Τζέι Ράσελ, ο οποίος γεννήθηκε στις 14 Σεπτεμβρίου 1957. Νεογέννητο, τον υιοθέτησε μια συντηρητική οικογένεια από τη Βιρτζίνια. Εκεί μεγάλωσε και, στη δεκαετία του ?70 βρέθηκε να δουλεύει ως αστυνομικός και να ζει ως οικογενειάρχης. Για ένα αρκετά μεγάλο διάστημα προσπάθησε να βρει τη βιολογική του μητέρα, ψάχνοντας την Εθνική Υπηρεσία Αστυνομικών Τηλεπικοινωνιών και το Εθνικό Κέντρο Πληροφοριών Δίωξης Εγκλήματος, οπότε έμαθε να χρησιμοποιεί αποτελεσματικά αυτές τις βάσεις πληροφοριών. Με ανορθόδοξα μέσα ξεκίνησε να δουλεύει ως Διευθυντής Πωλήσεων στην εταιρεία White Swan Foodservice στο Χιούστον, αφότου έπεισε τον τότε CEO, Ρόναλντ Ελμκουιστ, ότι έχει ανώτατα πτυχία στη διαχείριση νωπών τροφίμων.
Όταν αποκαλύφθηκε ότι ο Ράσελ ήταν ομοφυλόφιλος, η White Swan τον απέλυσε, αλλά ο Ράσελ μπόρεσε να πείσει τους Προέδρους δύο άλλων εταιρειών τροφίμων πως είχε τα απαραίτητα εφόδια για να τον προσλάβουν, πριν αποκαλυφθεί η απάτη του. Στη συνέχεια η αστυνομία τον συνέλαβε με την κατηγορία της προσβολής της δημοσίας αιδούς, σ? ένα πάρκο στο Χιούστον όπου συναντιόνταν ομοφυλόφιλοι άντρες.
Στη διάρκεια των ετών, ο Ράσελ κυκλοφορούσε με τουλάχιστον 14 ψευδώνυμα. Για τις αποδράσεις του μεταμφιεζόταν σε δικαστή, γιατρό, αστυνομικό και μάστορα, μεταξύ άλλων.
Στις 21 Μαΐου 1993, ο Ράσελ έφυγε από τις φυλακές της κοινότητας Χάρις στο Χιούστον του Τέξας, φορώντας πολιτικά ρούχα. Σύντομα δημιούργησε μια ακόμα ψεύτικη ταυτότητα και πήρε τη θέση του CFO της εταιρείας North American Medical Management, όπου και καταχράστηκε χιλιάδες δολάρια. Το 1995 φυλακίστηκε για ασφαλιστική απάτη και μεταφέρθηκε, ξανά, στη Φυλακή Χάρις, όπου και γνώρισε κι ερωτεύτηκε τον Φίλιπ Μόρις.
Το 1996, ο Ράσελ προσποιήθηκε ότι ήταν δικαστής και έδωσε εντολή για τη μείωση της εγγύησής του, από 900.000 δολάρια σε 45.000 δολάρια, τα οποία και πλήρωσε αμέσως. Συνελήφθη 10 μέρες αργότερα και στάλθηκε ξανά στο Τέξας. Την ίδια χρονιά ξεκίνησε να παρακολουθεί μαθήματα ζωγραφικής στη φυλακή. Σε κάθε μάθημα, έκλεβε κι από έναν πράσινο μαρκαδόρο και τον έκρυβε κάτω από το κρεβάτι του. Σταδιακά, όταν μάζεψε αρκετούς μαρκαδόρους, έβαψε πράσινη τη λευκή στολή του της φυλακής. Μια και όλοι οι γιατροί και νοσοκόμοι της φυλακής φορούν πράσινες στολές, ο Ράσελ μεταμφιέστηκε σε γιατρό και βγήκε περπατώντας από τη φυλακή.
Το 1998 βρέθηκε και πάλι στη Φυλακή Χάρις, με ποινή 45 ετών κάθειρξης για την κλοπή 800.000 δολαρίων από μια εταιρεία στο Χιούστον που διαχειριζόταν τα οικονομικά των τοπικών γιατρών και 20 χρόνια επιπλέον για την προηγούμενη απόδρασή του. Κατάφερε να μεταφέρει τον Φίλιπ Μόρις στις Φυλακές του Ντάλας και προσπάθησε να τον απελευθερώσει.
Οσο βρισκόταν στη φυλακή, ο Ράσελ ξεκίνησε να σχεδιάζει την πιο τολμηρή απόδρασή του. Στη βιβλιοθήκη της φυλακής μελετούσε πληροφορίες για το AIDS. Αρχισε να παίρνει καθαρτικά για να έχει τα συμπτώματα της ασθένειας. Σε μια γραφομηχανή της φυλακής κατασκεύασε ένα πλαστό πιστοποιητικό που δήλωνε ότι ο Ράσελ πάσχει από AIDS και με αυτό έπεισε τους γιατρούς για την «κατάστασή του» στις 24 Φεβρουαρίου. Κορόιδεψε τον γιατρό του ότι έχει εγκριθεί μια «μετακίνηση ειδικών αναγκών» για να μεταφερθεί σ? ένα νοσοκομείο στο Χιούστον στις 13 Μαρτίου. Μόλις βρέθηκε έξω από τη φυλακή, μεταμφιέστηκε σε γιατρό κι ενημέρωσε τη φυλακή ότι ο Ράσελ πέθανε από AIDS.
Στις 20 Μαρτίου 1998, ο Ράσελ πήρε την ταυτότητα ενός υποτιθέμενου εκατομμυριούχου από τη Βιρτζίνια και προσπάθησε να πάρει ένα δάνειο 75.000 δολαρίων από τη Nations Bank στο Ντάλας. Όταν οι υπάλληλοι της τράπεζας τον υποπτεύθηκαν για απάτη και κάλεσαν την αστυνομία, ο Ράσελ προσποιήθηκε ότι έπαθε ανακοπή και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο. Το FBI τον έθεσε υπό επιτήρηση, αλλά ο Ράσελ κατόρθωσε να μιμηθεί τον πράκτορα του FBI στο κινητό του τηλέφωνο και να πείσει τους αξιωματικούς που τον φρουρούσαν να φύγουν. Βγήκε και πάλι από το νοσοκομείο περπατώντας με άνεση και το κυνήγι για τη σύλληψή του ξεκίνησε πάλι από την αρχή...