ελληνική φωνή - κεντρική σελίδα  
επικοινωνία εκτύπωση
 
Εκδότης-Διευθυντής: ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΤΥΧΙΔΗΣ
Διευθύντρια Σύνταξης: ΑΡΤΕΜΙΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
Ηλεκτρονική Ενημέρωση για την Ελλάδα και τον Κόσμο - News - Nachrichten
     

Aρχείο της εβδομάδας :

EL SECRETO DE SUS OJOS-ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ

Μιά ταινία σε σκηνοθεσία Χουάν Χοσέ Καμπανέλα με τους Ρικάρντο Νταρίν, Σολεδάδ Βιλαμίλ, Πάμπλο Ράγκο, Χαβιέ Γκοντίνο, Γκιγέρμο Φρανκέλα.Η ταινία μας γυρίζει στον Ιούνιο του 1974 στο Μουένος Aιρες: Ο αστυνομικός Μπενχαμίν Εσπόζιτο αναλαμβάνει τη διερεύνηση της βάναυσης δολοφονίας μιας νεαρής γυναίκας, η οποία βρίσκεται νεκρή στο σπίτι της. Ο σύζυγός της Ρικάρντο Μοράλες είναι συγκλονισμένος από την είδηση και πιέζει τον Εσπόζιτο να του ορκιστεί ότι θα βρει τον δολοφόνο και θα τον οδηγήσει στη δικαιοσύνη. Ο Μπενχαμίν στηρίζεται στη βοήθεια του συναδέλφου και φίλου του Πάμπλο, ο οποίος αν και αντιμετωπίζει πρόβλημα με το ποτό είναι ιδιαίτερα έμπειρος και σχολαστικός, και της νεαρής γοητευτικής προϊσταμένης του Ιρένε Μενέντεζ-Χέιστινγκς. Η Ιρένε έχει μόλις επιστρέψει στη χώρα μετά από σπουδές στην Αμερική και του έχει δείξει μια ιδιαίτερη συμπάθεια και εμπιστοσύνη. Ύστερα από εντατικές προσπάθειες, καταφέρνουν να συλλάβουν τον ύποπτο Ισίντορο Γκόμεζ και να τον οδηγήσουν στην ανάκριση. Οι διασυνδέσεις όμως του Γκόμεζ με το παρακράτος των μυστικών υπηρεσιών, στέκονται εμπόδιο στο έργο τους και παρότι η έρευνά τους δεν ολοκληρώνεται, αναγκάζονται να αρχειοθετήσουν το έγκλημα χωρίς να το εξιχνιάσουν. 25 χρόνια αργότερα, ο Εσπόζιτο, ο οποίος αποχώρησε από το αστυνομικό σώμα και ήταν σε εξορία, επιστρέφει στο Μπουένος Aιρες, συναντά ξανά την Ιρένε και της ζητά τη βοήθειά της προκειμένου να γράψει ένα βιβλίο για την υπόθεση που ακόμα τον στοιχειώνει... Με Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας,"Το Μυστικό Στα Μάτια Της" στην Αργεντινή έμεινε στο Νο1 του Box Office για τρεις μήνες, την είδαν περισσότεροι από δύο εκατομμύρια θεατές και τα συνολικά της έσοδα της που ξεπέρασαν τα οκτώ εκατομμύρια δολάρια, την φέρνουν στην πρώτη θέση με τη λίστα των πιο επιτυχημένων ταινιών στην ιστορία της Αργεντινής. Στην Ισπανία έχει επίσης γνωρίσει πολύ μεγάλη εισπρακτική επιτυχία με περισσότερα από ένα εκατομμύριο εισιτήρια στα ταμεία.
WOMEN WITHOUT MEN-ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΔΡΕΣ

Η Ιρανοαμερικανή Σιρίν Νεσάτ, εξόριστη στις ΗΠΑ από τα 17 της, πραγματοποιεί ένα εντυπωσιακό ντεμπούτο στο σινεμά,μεταφέροντας στην ταινία τον προβληματισμό της,για την ανθρώπινη μοίρα και την κατάσταση της γυναίκας, σε μια κομβική στιγμή για την ιστορία του Ιράν. Το έργο «Women without Men», που ξεκίνησε το 2004 και ολοκληρώθηκε το 2008, είναι εμπνευσμένο από το ομότιτλο (απαγορευμένο στο Ιράν) μυθιστόρημα της Iρανής συγγραφέως Σαρνούς Παρσιπούρ και γράφτηκε το 1989. Στην ταινία παίζουν οι Πεγκά Φερεντονί, Αρίτα Σαχρζάντ, Σαμπνάρ Τολουέι, Όρζι Τοτ. Το ?Γυναίκες χωρίς Aνδρες? αφηγείται τις ιστορίες τεσσάρων γυναικών στη διάρκεια του καλοκαιριού του 1953,κατά τη διάρκεια του πραξικοπήματος που οργάνωσε η CIA, ανατρέποντας τον πρωθυπουργό Μοχάμαντ Μοσαντέγκ για να ξαναφέρει στην εξουσία τον Σάχη.Σ' αυτό το κλίμα πολιτικής αναταραχής, οι τέσσερις ηρωίδες της ταινίας βρίσκονται μαζί, αποκλεισμένες σ' έναν υπέροχο κήπο. Η ιδέα του κήπου βρίσκεται στην καρδιά της μυστικής περσικής λογοτεχνίας, συμβολίζοντας ένα τόπο εξορίας μεν, ανεξαρτησίας και της ελευθερίαςαπο την άλλη. Όμως ο χρόνος είναι μετρημένος και η εξωτερική ζωή αρχίζει, σιγά-σιγά, να εισβάλει στις μοίρες των τεσσάρων γυναικών, και αυτή η "εισβολή" στον μικρόκοσμο τους , είναι και αυτή που θα τις οδηγήσει να τα καταφέρουν... Η Σιρίν Νεσάτ, φωτογράφος καιβίντεο αρτίστα, γεννήθηκε το 1957 στο Καζβίν του Ιράν. Το 1979, σε ηλικία μόλις 17 ετών, πήγε στις ΗΠΑ όπου ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο University of Berkeley στην Καλιφόρνια. Έργα της εξέθεσε για πρώτη φορά στις αρχές της δεκαετίας του 90 στη Νέα Υόρκη. Στα χρόνια 1993-1997 δημιούργησε την πολύ γνωστή σειρά φωτογραφιών «Women of Allah». Στο ενεργητικό της έχει διεθνείς συμμετοχές σε διεθνείς εκθέσεις και ατομικές παρουσιάσεις της σε μεγάλα μουσεία σύγχρονης τέχνης.Στη χώρα μας το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης φιλοξένησε πέρυσι την έκθεση «Women without Men» της Shirin Neshat, υπό την επιμέλεια της διευθύντριας του Μουσείου κ. Aννας Καφέτση.
MILLENIUM 3: THE GIRL WHO KICKED THE HORNET'S NEST

Το τελευταίο μέρος της θρυλικής τριλογίας "Millennium", που βασίζεται στην ομώνυμη σειρά βιβλίων, που συνάρπασε εκατομμύρια αναγνώστες σε όλο τον κόσμο. Σε σκηνοθεσία Ντάνιελ Aλφρεντσον με τους Νούμι Ραπάς, Μάικλ Νίκβιστ, Λένα Έντρε, Μιχάλης Κουτσογιαννάκης. Υπόθεση: Η Λίσμπετ Σαλάντερ καταστρώνει την εκδίκησή της απέναντι στον άνθρωπο που προσπάθησε να τη σκοτώσει και στις κυβερνητικές οργανώσεις που παραλίγο να καταστρέψουν τη ζωή της. Αλλά η αποστολή της δεν είναι εύκολη. Γιατί μετά τη σφαίρα που δέχτηκε στο κεφάλι, νοσηλεύεται στην Εντατική υπό στενή επιτήρηση, και όταν βγει θα οδηγηθεί στο δικαστήριο κατηγορούμενη για τρεις φόνους και μια απόπειρα δολοφονίας.
ΞΕΝΕΣ ΣΕ ΞΕΝΗ ΧΩΡΑ: 50 EΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ

Μιά ελληνική ταινία , ντοκυμαντέρ σε σκηνοθεσία Δημήτρη Παναγιωτάτου Η υπόθεση: Τέσσερα κορίτσια (Miss Thriller, Miss Noir, Miss Fantasy, Miss Sci-Fi) ταξιδεύουν στο χρόνο και φέρνουν στο φως ένα άγνωστο, διαφορετικό ελληνικό σινεμά. Ένας ερευνητής για τα παράλληλα σύμπαντα, η αινιγματική Angel και ο ίδιος ο σκηνοθέτης θα παίξουν καταλυτικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή. Πενήντα χρόνια (1959-2009), 50 ταινίες, 45 σκηνοθέτες, σεναριογράφοι, συγγραφείς, κριτικοί, παραγωγοί κ.ά. Σπάνιο οπτικό και ηχητικό υλικό. Πρόκειται για ένα ντοκιμαντέρ, με πολλά στοιχεία fiction, που δεν είναι μονάχα φόρος τιμής σε ταινίες και δημιουργούς. Είναι συγχρόνως μια κριτική, διεισδυτική ματιά σε είδη που άδικα περιφρονήθηκαν σε δύσκολες εποχές και που σήμερα επιστρέφουν με νέα δυναμική για να διεκδικήσουν ό,τι τους στέρησαν. Ιδού πως παρουσιάζουν οι ίδιοι οι συντελεστές την ταινία: Υπάρχουν ελληνικά αστυνομικά, θρίλερ, φιλμ νουάρ, ταινίες τρόμου, φανταστικού ή επιστημονικής φαντασίας; Κι όμως, υπάρχουν! Η νέα ταινία του Δημήτρη Παναγιωτάτου είναι το πρώτο κινηματογραφικό ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους για τα είδη στο ελληνικό σινεμά. Συγκεκριμένα για 4 είδη: το αστυνομικό / θρίλερ, το φιλμ νουάρ, το φανταστικό, την επιστημονική φαντασία. H ταινία είναι υποψήφια για Βραβείο Μεγάλου Μήκους Ταινίας Τεκμηρίωσης (Ντοκιμαντέρ) της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου. Και λίγα λόγια απο τον σκηνοθέτη : Σχεδόν και οι 50 ταινίες «μυστηρίου & φαντασίας» έχουν δύο βασικά χαρακτηριστικά. Το πρώτο, ότι στην Ελλάδα γυρίστηκαν κόντρα σε όλους και σε όλα. Κόντρα στην «ελληνικότητα» (τα είδη αυτά δεν θεωρούνται συνήθως «ελληνικά»), τη σοβαροφάνεια (δεν θεωρούνται «σοβαρά»), την παραγωγή (οι ταινίες αυτές είναι ανεξάρτητες παραγωγές ή επιδοτημένες με πολύ λιγότερα χρήματα από τις άλλες), την κριτική (εκτός από το μείον κάθε ελληνικής παραγωγής, είχαν να αντιμετωπίσουν και τη δυσπιστία για το είδος τους), τη διανομή (βγήκαν σε ελάχιστες αίθουσες ή καθόλου), την τηλεόραση (προβλήθηκαν σπάνια ή ποτέ). Το δεύτερο, ότι στο εξωτερικό αντίθετα όλες σχεδόν είχαν μια εξαιρετικά θερμή υποδοχή (και πολλά βραβεία και διακρίσεις και πωλήσεις) σε δεκάδες φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο! Όλοι αυτοί οι σκηνοθέτες έζησαν τις πιο ευτυχισμένες καλλιτεχνικά στιγμές τους ουσιαστικά εκτός Ελλάδος! Όχι μόνο οι παλαιότεροι, αλλά και οι νεότεροι και νεότατοι. Γι αυτό κι ο τίτλος της ταινίας (παράφραση του μυθιστορήματος επιστημονικής φαντασίας του Ρόμπερτ Χενλάιν): ΞΕΝΕΣ ΣΕ ΞΕΝΗ (αφιλόξενη για αυτές τις ταινίες) ΧΩΡΑ! Τις συγκέντρωσα σ' ένα μαγικό κουτί με αγαπημένα πράγματα και τις παρουσιάζω εδώ. Η πιο μεγάλη δυσκολία για μένα υπήρξε ο τρόπος παρουσίασής τους. Απέκλεισα από την πρώτη στιγμή τα σχετικά τρέιλερ ή χαρακτηριστικές σκηνές. Αυτή η ταινία, μεταξύ άλλων, ήθελα να είναι η προσωπική μου ματιά πάνω σε αγαπημένα έργα συναδέλφων μου. Έτσι κατέληξα σε μια σύνθεση εικόνων και μουσικής για κάθε ταινία που φανερώνει κάτι από την ?ψυχή? της χωρίς να αποκαλύπτει τα μυστικά της. Αυτό το ταξίδι 50 ταινιών μέσα σε μία... παρακολουθείτε εδώ.
THE LAST SONG - ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Μια ιστορία για τη σημασία της οικογένειας, τους πρώτους έρωτες, τις δεύτερες ευκαιρίες και τις στιγμές στη ζωή που μας οδηγούν πίσω στο σπίτι μας.Αυτά μαζί με άλλα σημαντικά , όπως η πίστη και η συγχώρεση αποτυπώνονται στην ταινία που βασίζεται σε ένα ακόμη μπεστ- σέλλερ του συγγραφέα Νίκολα Σπαρκς. Σε σκηνοθεσία της Τζούλι Αν Ρόμπινσον με τους Μάιλι Σάιρους, Κέλι Πρέστον, Γκρεγκ Κίνεαρ . Η πρωταγωνίστρια η Βερόνικα «Ρόνι» Μίλερ (Μάιλι Σάιρους) μετά το χωρισμό των γονιών της, απομακρύνθηκε ουσιαστικά από τον πατέρα της (Γκρεγκ Κινίαρ). Στα 17 της, η μητέρα της τη στέλνει να περάσει μαζί του το καλοκαίρι, σε μια μικρή και ήσυχη παραλιακή πόλη. Κι ενώ αρχικά αντιστέκεται στην επανασύνδεσή της με τον πατέρα της, τα γεγονότα θα αλλάξουν σιγά-σιγά τη στάση της? Ένα συναρπαστικό ταξίδι πατέρα και κόρης, που προσπαθούν να αναθερμάνουν τη σχέση τους, αλλά και μια συναισθηματική περιπέτεια ενός έφηβου κοριτσιού που γνωρίζει για πρώτη φορά τον έρωτα.
CENTURION - ΣΙΩΠΗΛΟΣ ΕΧΘΡΟΣ

Σε σκηνοθεσία του Νιλ Μάρσαλ με τους Όλγκα Κιριλένκο, Ντόμινικ Ουέστ, Μάικλ Φασμπέντερ, Ντέιβιντ Μόρισεϊ, Ούλριχ Τόμσεν Υπόθεση: Η ταινία μας μεταφέρει στο 117 μ.Χ. Την περίοδο εκείνη, η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία εκτείνεται από την Αίγυπτο ως την Ισπανία και ανατολικά μέχρι τη Μαύρη Θάλασσα. Στη βόρεια Βρετανία όμως, εμπόδιο στις αδυσώπητες κατακτήσεις στέκεται η μοχθηρή δράση ενός άπιαστου εχθρού: της άγριας φυλής των Picts. Μια ομάδα Ρωμαίων στρατιωτών αγωνίζεται για την επιβίωσή της, μετά από μια ολέθρια μάχη. Ο Quintus, ο μοναδικός επιζών από μια επιδρομή των Picts σε ένα ρωμαϊκό φρούριο, κατευθύνεται βόρεια με τη θρυλική 9η Λεγεώνα του στρατηγού Virilus. Σκοπός τους; Να εξαφανίσουν τους Picts από προσώπου γης και να καταστρέψουν τον επικεφαλή τους, Gorlacon. Ο παραγωγός Ρόμπερτ Τζόουνς περιγράφει το φιλμ ως μια ταινία καταδίωξης, στη λογική των ταινιών "Southern Comfort" και "Apocalypto". Επίσης το θεωρεί φόρο τιμής στα κλασικά γουέστερν του Τομ Φορντ, με τους Ρωμαίους να αντικαθιστούν τους καβαλάρηδες και τη φυλή των Picts στη θέση των Απάτσι. Ένα πράγμα είναι σίγουρο: το "Centurion" είναι μια ταινία-σήμα κατατεθέν του Νιλ Μάρσαλ. Αυτό σημαίνει καλά δοσμένους χαρακτήρες και έντονη δράση. Ο Μάικλ Φασμπίντερ, ο πρωταγωνιστής της ταινίας, δηλώνει για το ύφος του φιλμ: "Βλέπουμε μια χούφτα Ρωμαίων να τρέχουν να σώσουν τις ζωές τους, σκηνές ιππασίας και ξιφομαχίες". Η Όλγκα Κουριλένκο, που υποδύεται την πολεμίστρια των Picts Ετέν, εμφανίζεται να ιππεύει άλογο με ευκολία και να χειρίζεται θανάσιμα όπλα με εμπειρία. Θυμάται πώς έπρεπε να μάθει να μάχεται πειστικά με τη χρήση ακοντίου, μαχαιριού και τσεκουριού. "Αυτά είναι όπλα που δεν είχα χρησιμοποιήσει σε προηγούμενες ταινίες μου. Ήταν κάτι καινούργιο που έπρεπε να μάθω. Κάναμε αρκετή εξάσκηση και είχε πλάκα". Η Ετέν υπέφερε στα χέρια των Ρωμαίων εισβολέων. Της έκοψαν τη γλώσσα και τη βίασαν, ενώ δολοφόνησαν τους γονείς της. "Χωρίς την ομιλία, έμφαση δίνεται μόνο στη σωματική της διάπλαση. Η Κουριλένκο έπρεπε λοιπόν να παίξει με το σώμα της χωρίς να πει ούτε μια λέξη. Και τα κατάφερε!" "Είναι η πρώτη φορά που αναλαμβάνω έναν τέτοιο ρόλο" υποστηρίζει η ηθοποιός. "Παίζεις μόνο με τις κινήσεις σου και τις εκφράσεις του προσώπου σου. Είδα την Ετέν περισσότερο ως ζώο και όχι ως άνθρωπο. Κάποια στιγμή οι Ρωμαίοι λένε ότι είναι μια λύκαινα".
BECKET-ΜΠΕΚΕΤ

Πρόκειται για επανέκδοση του επικού δράματος(βραβεύτηκε με Οσκαρ 1964 ) στην Αγγλία του 12ου αιώνα σε σκηνοθεσία του Πίτερ Γκλένβιλ με δύο μεγάλους στάρ του κινηματογράφου.Τον Βασιλιά Χένρι ενσαρκώνει ο Πίτερ Ο' Τουλ, ενώ ο Ρίτσαρντ Μπάρτον παίζει τον Αρχιεπίσκοπος Μπέκετ.οι κριτικές διθυραμβικές , όπως για παράδειγμα της NY Herald Tribune: ?Μια από τις πιο σπάνιες ταινίες. Ένα δράμα εποχής με περιεχόμενο και χαρακτήρα. Μια πανέμορφη ταινία, σημαδεμένη από τις ερμηνείες του Πίτερ Ο΄ Τουλ και του Ρίτσαρντ Μπάρτον, τηναπολαυστική γλώσσα και τους συναρπαστικούς χαρακτήρες.» Σύμφωνα με το σενάριο Ο Βασιλιάς Χένρι Β είναι κάθε άλλο παρά άγιος. Βασιλεύει στην Μεσαιωνική Αγγλία, παλεύοντας καθημερινά με πολιτικές ίντριγκες και διαμάχες, περνώντας τον καιρό του με όμορφες γυναίκες, ποτό και δόλια σχέδια. Σταθερός σύμμαχός του σε όλα αυτά είναι ο στενός του φίλος Τόμας Μπέκετ. Με την ελπίδα να θέσει και την εκκλησία υπό τον έλεγχο του, ο Βασιλιάς Χένρι δίνει στον πιστό του φίλο την θέση του Αρχιεπισκόπου του Κάουντερμπερι. Αν και αρχικά αρνητικός, ο Μπέκετ βιώνει για πρώτη φορά στην ζωή του την εκτίμηση και την λατρεία . Η αφοσίωσή του στην εκκλησία τελικά γίνεται η αφορμή για την ρήξη με τον Βασιλιά, που δυσκολεύεται να πιστέψει πως χάνει σταδιακά την στήριξη του παλιού του συμμάχου. Όταν γίνεται πια αντίπαλός του, αποφασίζει να πάρει δραστικά μέτρα. Η σωτηρία του Αρχιεπισκόπου Μπέκετ θα γίνει η καταστροφή του βασιλιά... Η πρώτη ταινία γυρίστηκε στην Αγγλία το καλοκαίρι του1962. Ενσωματώνοντας τις πραγματικές τοποθεσίες που η ιστορία εκτυλίχθηκε 600 χρόνια πριν και δημιουργώντας ένα ακριβές αντίγραφο του τότε καθεδρικού του Κάουντερμπερι στο πιο μεγάλο στούντιο της Ευρώπης μέχρι τότε, η παραγωγή του Χαλ Γουάλις ήταν μια από τις πιο φιλόδοξες και ακριβές της εποχής. Η ταινία διακρίθηκε το 1964 μετο ΟΣΚΑΡ Διασκευασμένου Σεναρίου, με άλλες 12 Υποψηφιότητες συμπεριλαμβανομένων και καλύτερης ταινίας και σκηνοθεσίας και μια σειρά από μεγάλα βραβεία και διακρίσεις η ταινία ξεχώρισε και αγαπήθηκε από το κοινό σαν ένα από τα κλασικά έργα της χρυσής εποχής του σινεμά.
GAINSBOURG

Σε σκηνοθεσία Ζοάν Σφαρ με τους Ερίκ Ελμοσνινό, Λούσι Γκόρντον, Λετίσια Κάστα, Νταγκ Τζόουνς, Αννα Μουγκλαλίς, Μιλέν Ζαμπανουά, Σάρα Φορεστιέ, Γιολάντ Μορό Υπόθεση: Η ταινία διηγείται τη διασκεδαστική και απίστευτη ιστορία του θρύλου της μουσικής, Σερζ Γκενσμπούργκ και της διάσημης «Φάτσας» του. Η ιστορία αφορά ένα μικρό αγόρι,Εβραιόπουλο, τον Λουσιέν,που περιδιάβαινε τους δρόμους του Παρισιού, επιδεικνύοντας περήφανα το μισητό κίτρινο αστέρι στο πέτο του. Βρισκόμαστε στο 1941. Όταν συναντά τα ναζιστικά στρατεύματα, το αγόρι με τους Ρωσσο-εβραίους γονείς και την παιχνιδιάρικη λάμψη στα μάτια τραγουδάει τη Μασσαλιώτισσα, παρότι δεν ξέρει καλά τα λόγια. Κι ύστερα κάτι κάνει το μικρό Λουσιέν να σταματήσει ? η αντισημιτική προπαγάνδα παρουσιάζει την καρικατούρα ενός Εβραίου. Εχει μια άσχημη φάτσα που του μοιάζει επικίνδυνα πολύ. Η φάτσα του είναι κολλημένη στους τοίχους ώστε όλοι να τη βλέπουν και να τη χλευάζουν. Θέλει να το βάλει στα πόδια ή να σβήσει την γκροτέσκα φιγούρα, αλλά δεν το κάνει. Η καρικατούρα ξαφνικά ζωντανεύει, ξεπηδά από τον τοίχο κι αρχίζει να ακολουθεί το αγόρι. Από εκείνη τη στιγμή, η φάτσα δε θα τον εγκαταλείψει ποτέ. Θα γίνει η σκιά του, η κατάρα του, η έμπνευση και η συντροφιά του, το alter-ego του. Αργότερα, ένας νεαρός, συνεσταλμένος ποιητής (Ερίκ Ελμοσνινό) εγκαταλείπει τους πίνακες και το δωμάτιό του κάτω από τις γραφικές στέγες της πόλης για να θαμπώσει τα πλήθη των κλαμπ στα Swinging Sixties. Χαρακτήρας ανατρεπτικός ο ήρωας , προκαλεί σειρά ερωτικών σκαν΄δαλων που είχαν προκαλέσει σάλο στη Γαλλία για δεκαετίες .Η Λετίσια Κάστα κρατά το ρόλο της Μπριζίτ Μπαρντό, η Μιλέν Ζαμπανουά υποδύεται την τελευταία ερωμένη του Γκενσμπούργκ, την Μπαμπού, η Αννα Μουγκλαλίς μεταμορφώνεται στην τραγουδίστρια Ζουλιέτ Γκρεκό, που συνεργάστηκε με τον Γκενσμπούργκ για χρόνια. Η ταινία που μάγεψε το κοινό της Γαλλίας, αποτυπώνοντας στην οθόνη την πιο προκλητική και γοητευτική προσωπικότητα του σύγχρονου πολιτισμού της, επιλέχτηκε για την Επίσημη Πρεμιέρα του 11ου Διεθνούς Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου στην Αθήνα στις 15 Απριλίου 2010.

Aρχείο Ταινιών υπόλοιπων εβδομάδων

 
 
Ειδήσεις για όλους | Σχόλια | Αγγελίες | Τουριστικό Ρεπορτάζ | Ιατρικά Θέματα | Παρουσίαση Βιβλίων | Επικοινωνία