ελληνική φωνή - κεντρική σελίδα  
επικοινωνία εκτύπωση
 
Εκδότης-Διευθυντής: ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΤΥΧΙΔΗΣ
Διευθύντρια Σύνταξης: ΑΡΤΕΜΙΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
Ηλεκτρονική Ενημέρωση για την Ελλάδα και τον Κόσμο - News - Nachrichten
     
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Minoan Group -Στρατηγική συμφωνία συνεργασίας με τα βρετανικά ταχυδρομεία

Aθήνα

Σε στρατηγική συμφωνία συνεργασίας με τα βρετανικά ταχυδρομεία, αποκτώντας πρόσβαση σε μία αγορά άνω των 40 εκατομμυρίων πελατών το μήνα, προχώρησε ο Όμιλος Minoan Group Plc, εταιρεία εισηγμένη στη χρηματιστηριακή αγορά AIM του Λονδίνου, με δραστηριότητες στον τουριστικό και τον ταξιδιωτικό κλάδο. Πρόκειται για την υπογραφή αποκλειστικής συνεργασίας με το Εθνικό Δίκτυο Συστεγαζόμενων Ταχυδρομείων (National Federation of Sub Postmasters "NFSP"), που ανήκουν στον κλάδο των εθνικών ταχυδρομείων της Μεγάλης Βρετανίας. Η συμφωνία αφορά στην εγκατάσταση αυτοματοποιημένων κέντρων εξυπηρέτησης πελατών και στην παροχή τουριστικών υπηρεσιών από τα Συστεγαζόμενα Ταχυδρομεία της Μεγάλης Βρετανίας. Τα Συστεγαζόμενα Ταχυδρομεία είναι ταχυδρομικά γραφεία σε όλη την περιφέρεια της Μεγάλης Βρετανίας, τα οποία συστεγάζονται με άλλες εμπορικές επιχειρήσεις όπως μεγάλα καταστήματα, κέντρα τύπου ή βιβλιοπωλεία σε αστικές περιοχές ή τοπικά καταστήματα σε αγροτικές περιοχές και αποτελούν το 97% των ταχυδρομείων της Μεγάλης Βρετανίας. Υπάρχουν πάνω από 9.000 τέτοια γραφεία, τα οποία παρέχουν υπηρεσίες στους Βρετανούς και συμβάλουν σημαντικά στην οικονομική ζωή της βρετανικής περιφέρειας και των αστικών προαστίων. Στόχος της Minoan Group Plc είναι η δημιουργία ενός ηγετικού προϊόντος στην Αγγλία που θα παρέχει εύκολα on line ταξιδιωτικές υπηρεσίες προς όλους. Τα αυτοματοποιημένα κέντρα εξυπηρέτησης θα λειτουργούν με το σήμα Postcard Travel και θα συνδυάζουν την τεχνολογία και την εμπιστοσύνη του σήματος της θυγατρικής της Minoan 'Stewart Travel' με ένα από τα ευρύτερα διαδεδομένα δίκτυα ολόκληρης της χώρας που είναι τα ταχυδρομεία. Κάθε αυτοματοποιημένο κέντρο θα έχει δύο οθόνες ηλεκτρονικού υπολογιστή που θα προβάλλουν διάφορες ταξιδιωτικές προσφορές και ένα πληκτρολόγιο πουσε συνδυασμό με οθόνη αφής θα επιτρέπει στους πελάτες να ενημερώνονται για τις προσφορές και να κλείνουν εύκολα και άμεσα το πακέτο διακοπών τους. Η πελατειακή βάση του δικτύου ταχυδρομικών γραφείων είναι μεγαλύτερη από 10 εκατομμύρια πελάτες εβδομαδιαίως. Οι πελάτες αυτοί επισκέπτονται τα ταχυδρομικά γραφεία τόσο για τις εθνικές υπηρεσίες που προσφέρονται από αυτά (καταβολή συντάξεων, τραπεζικές υπηρεσίες, πληρωμή λογαριασμών, υποβολή αιτήσεων για διαβατήρια και διπλώματα αυτοκινήτων, ασφάλειες αυτοκινήτων, υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, εθνικά λαχεία κλπ) όσο και για τα εμπορικά αγαθά που πωλούνται από τις συστεγαζόμενες επιχειρήσεις. Η δυνατότητα πρόσβασης στις καλύτερες επιλογές διακοπών με τη χρήση αυτοματοποιημένων κέντρων σε σημεία που αποτελούν το κέντρο της ζωής της βρετανικής περιφέρειας ή και των προαστίων των αστικών κέντρων και μάλιστα με το προσωπικό ενδιαφέρον που θα δείχνει ο υπεύθυνος του ταχυδρομικού γραφείου θα δημιουργήσει νέες και εξαιρετικές ευκαιρίες με άμεσο όφελος για τη Minoan Group Plc, τα ταχυδρομικά γραφεία, τις πωλήσεις των επιχειρήσεων που συστεγάζονται με τα ταχυδρομικά γραφεία και εν γένει το κοινό. Τα αυτοματοποιημένα κέντρα θα χρησιμοποιούν την τεχνογνωσία της Stewart Travel, θυγατρικής εταιρείας της Minoan Group, που διαθέτει άλλωστε ιδιαίτερη παρουσία στο χώρο των διαδικτυακών πωλήσεων ταξιδιωτικών πακέτων. Στόχος της Minoan Group Plc. είναι να εγκαταστήσει τουλάχιστον 1.000 τέτοια κέντρα μέσα στην επόμενη πενταετία. Στην αρχική πιλοτική φάση των πρώτων τριών μηνών θα εγκατασταθούν 50 αυτοματοποιημένα κέντρα σε συστεγαζόμενα ταχυδρομεία που βρίσκονται σε κεντρικά σημεία ενώ κάθε τρεις μήνες αναμένεται να δημιουργούνται τουλάχιστον άλλα 50 νέα τέτοια κέντρα.

AΡΧΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

 
 
Ειδήσεις για όλους | Σχόλια | Αγγελίες | Τουριστικό Ρεπορτάζ | Ιατρικά Θέματα | Παρουσίαση Βιβλίων | Επικοινωνία