ελληνική φωνή - κεντρική σελίδα  
επικοινωνία εκτύπωση
 
Εκδότης-Διευθυντής: ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΤΥΧΙΔΗΣ
Διευθύντρια Σύνταξης: ΑΡΤΕΜΙΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
Ηλεκτρονική Ενημέρωση για την Ελλάδα και τον Κόσμο - News - Nachrichten
     
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ένας Oμογενής μεταξύ των κορυφαίων σχεδιαστών αυτοκινήτων στον κόσμο

05 Μαίου 2019

Τορίνο.- Ο Αλέξανδρος Λιώκης είναι σήμερα ο σημαντικότερος Έλληνας σχεδιαστής αυτοκινήτων της νεότερης γενιάς, ένας εκ των σημαντικότερων νέων σχεδιαστών αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο και αναμφίβολα το ταλέντο, οι γνώσεις, η μεθοδολογία και οι δυνατότητές του θα τον οδηγήσουν σύντομα στην κορυφή του τομέα που έχει επιλέξει. Είναι Senior Exterior Designer στην Alfa Romeo και ήταν ο Lead Exterior Designer στο project Tonale, ένα πρωτότυπο C-SUV το οποίο έκανε αίσθηση με την εξαιρετική του ομορφιά στην Έκθεση της Γενεύης, τον Μάρτιο του 2019. Ο Αλέξανδρος Λιώκης γεννήθηκε στις 16 Μαρτίου του 1988 στην Αθήνα. Σπούδασε στο ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη, στο τμήμα Βιομηχανικού Σχεδιασμού. Οι σπουδές εκεί δεν εστίαζαν τόσο στο styling, όσο σε πιο πρακτικά θέματα, στη γνώση των υλικών κλπ, στοχεύοντας περισσότερο σε αντικείμενα που είναι ρεαλιστικό να παραχθούν στην Ελλάδα. Η πτυχιακή του ήταν μια σύγχρονη εκδοχή της Citroen DS. Στη συνέχεια ετοίμασε το portfolio του και το έστειλε στο IED (Istituto Europeo di Design) στην Ιταλία, όπου έγινε δεκτός στο διετές Μεταπτυχιακό στο Σχεδιασμό Αυτοκινήτων. Aπό εκεί, αρχίζει μία λαμπρή καριέρα, με πρώτο σταθμό τη δημιουργία του πρωτότυπου αυτοκινήτου Alfa Romeo Gloria, που είχε παρουσιαστεί στη Γενεύη τον Μάρτιο του 2013, η οποία ήταν βασισμένη στα δικά του σχέδια. Ήταν ένα πανέμορφο concept car το οποίο αποτέλεσε τη βάση, εκείνη την εποχή, για την ελπίδα της αναγέννησης της Alfa Romeo, κάτι που ονειρεύονταν οι Alfisti (οι λάτρεις της θρυλικής μιλανέζικης φίρμας) από όλα τα μέρη του πλανήτη. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως παρουσιάστηκε μέχρι και στα νέα της εκπομπής Top Gear στην Αγγλία, όπου και σχολιάστηκε θετικά από τον κεντρικό παρουσιαστή Jeremy Clarkson, κάτι διόλου εύκολο. Μετά την Gloria, ξεκίνησε την πρακτική του στην Alfa Romeo για έξι μήνες και, λίγο πριν από το τέλος της, έκανε ένα πέρασμα από τη Maserati με συμμετοχή στην ομάδα σχεδιασμού της Alfieri (πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στην Έκθεση της Γενεύης το 2014) και έπειτα επέστρεψε στο σχεδιαστικό κέντρο της Alfa Romeo, όπου συμμετείχε στην εξέλιξη των Giulia και Stelvio. Τα σχεδιαστικά κέντρα και των δύο εταιρειών στεγάζονται στο ίδιο κτίριο στο Τορίνο, όπου του έκαναν κανονική πρόσληψη.

AΡΧΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

 
 
Ειδήσεις για όλους | Σχόλια | Αγγελίες | Τουριστικό Ρεπορτάζ | Ιατρικά Θέματα | Παρουσίαση Βιβλίων | Επικοινωνία