Ειδήσεις για όλους
Διάκριση για Ελληνα εκπαιδευτικό σε Πανευρωπαϊκό Φόρουμ της Microsoft Λισαβόνα - Απρ/12.
Έλληνας διακρίθηκε στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό για πρωτοπόρους
εκπαιδευτικούς που φιλοξενήθηκε στο Πανευρωπαϊκό Φόρουμ "Συνεργάτες
στη Μάθηση" 2012 της Microsoft. Η εκδήλωση διεξήχθη στη Λισαβόνα,
συγκεντρώνοντας 250 εκπαιδευτικούς από περισσότερες από 40 ευρωπαϊκές
χώρες.
Όπως ανακοίνωσε η Microsoft Ελλάς, o Δημήτρης Ράμμος από το 23ο
Δημοτικό Σχολείο Πειραιά κέρδισε τη δεύτερη αναπληρωματική θέση στην
κατηγορία "Knowledge Building" για το έργο "Διαδραστική Γεωμετρία",
που αποτελεί μια διαφοροποιημένη διδακτική προσέγγιση συγκεκριμένων
εννοιών της Γεωμετρίας. Έτσι, ο κ. Ράμμος εξασφάλισε τη συμμετοχή του
στο Παγκόσμιο Φόρουμ "Συνεργάτες στη Μάθηση" της Microsoft, το οποίο
θα λάβει χώρα φέτος τον Νοέμβριο, στην Αθήνα.
Στο φετινό Πανευρωπαϊκό Φόρουμ "Συνεργάτες στη Μάθηση" βραβεύτηκαν
συνολικά 24 καινοτόμες προτάσεις διδασκαλίας από τις 81 συνολικά
συμμετοχές, οι οποίες αξιολογήθηκαν από κριτική επιτροπή που
απαρτιζόταν από 30 ειδικούς. Μεταξύ άλλων, στην κατηγορία
"Collaboration" νικήτρια ήταν η Κύπρια Μαρία Λοϊζου Ραούνα.
Εκτός από τη συμμετοχή του κ. Ράμμου, την Ελλάδα εκπροσώπησαν
φέτος στο διαγωνισμό δύο επιπλέον δράσεις εκπαιδευτικών, οι οποίες
βραβεύτηκαν κατά τη διάρκεια του Φόρουμ "Συνεργάτες στη Μάθηση" που
έλαβε χώρα στις αρχές του Μαρτίου στην Αθήνα. Συγκεκριμένα, οι
Κωνσταντίνος Φράγγος και Σωτήριος Βούλγαρης από το 2o ΕΠΑΛ Χαλκίδας
διαγωνίστηκαν παρουσιάζοντας το έργο "Ηλεκτρονική Παρακολούθηση Υγείας
(Monitoring Health System)", ενώ οι Κωνσταντίνος Δημητρίου και Μάρκος
Χατζητάσκος από το Λύκειο Κολλεγίου Ψυχικού (Ελληνοαμερικανικό
Εκπαιδευτικό Ίδρυμα) παρουσίασαν το έργο "Από μαθητές για μαθητές, ένα
καινοτόμο πλαίσιο ανάπτυξης υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικού υλικού από
μαθητές για μαθητές".
Το Πανευρωπαϊκό Φόρουμ "Συνεργάτες στη Μάθηση" πραγματοποιείται σε
ετήσια βάση και εντάσσεται στην ευρύτερη πρωτοβουλία της Microsoft για
την εκπαίδευση "Συνεργάτες στη Μάθηση" που ξεκίνησε το 2003.
<< Πίσω
|
|
|