Ειδήσεις για όλους
Εξαγορά αλυσίδας ελληνικών εστιατορίων στη Νότια Αφρική Γιοχάνεσπουργκ.- 10 Αυγούστου 2018
Η Spur Corporation ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα επεκτείνει το
χαρτοφυλάκιό της με εστιατόρια, εξαγοράζοντας το 51% από την γρήγορα
αναπτυσσόμενη αλυσίδα εστίασης, Nikos Coalgrill Greek (ΝΙΚΩΣ).
Τα Nikos για την ώρα είναι 6 στον αριθμό και 4 ακόμη αναμένεται να
ανοίξουν τους επόμενους μήνες.
Το πρώτο τους κατάστημα άνοιξε στο Durban North τον Μάρτιο του 2017
και τα δύο πρόσφατα εστιατόρια άνοικαν στο Sandton και στο Randpark
Ridge τον Απρίλιο φέτος. Τα υπόλοιπα καταστήματα είναι σε Ballito,
Fourways και Pretoria East.
Στην ανακοίνωση προς τους μετόχους της, η Spur ανέφερε ότι θα
αποκτήσει το 51% από τα ιδρυτικά μέλη Πίτερ (Peter), Νικολέττα
(Nicolette) και Νικόλας (Nicholas), Τριανταφύλλου (Triandafillou) και
Πάνο Οικονόμου (Pano Economou), οι οποίοι θα διατηρήσουν ισορροπία ως
προς τις μετοχές και θα συνεχίσουν να λειτουργούν την επιχείρηση με
την υποστήριξη από τους ειδκούς franchising της Spur.
Η Spur Corporation θα έχει την επιλογή να αποκτήσει και ένα
επιπρόσθετο 19% μετά από τρία χρόνια.
«Πιστεύουμε ότι το ?Nikos Coalgrill Greek? έχει την προοπτική να
επεκταθεί σε περί τα 50 εστιατόρια ανά την χώρα τα επόμενα 5 χρόνια»,
δήλωσε ο CEO της Spur Corporation, Pierre van Tonder.
«Είμαστε χαρούμενοι που μπορούμε να διατηρήσουμε τις υπηρεσίες και την
εμπειρία των ιδρυτών που έχουν πάθος με τα ?Nikos ? και το παραδοσιακό
ελληνικό φαγητό», πρόσθεσε.
Η Spur, επεσήμανε, ως μητρική πολλών εστιατορίων, έχει την εμπειρία
στην κτήση και στην επέκταση εξειδικευμένων ιδεών στην εστίαση.
«Η πιο πρόσφατη εξαγορά μας, τα ?Rocomamas?, έχουν αυξηθεί από 5
καταστήματα όταν αγοράσαμε την επιχείρηση αυτή το 2015 σε 64 ανά την
χώρα και άλλα 6 εκτός Νότιας Αφρικής», επεσήμανε.
Τα «Nikos» έχουν άλλωστε αποκτήσει ήδη κοινό μεταξύ των νέων
Νοτιοαφρικανών και γρήγορα γίνονται δημοφιλές σημείο συνάντησης όπως
τα «Rocomamas».
Το μενού τους περιλαμβάνει μία σειρά από αγαπημένα ελληνικά πιάτα,
όπως σουβλάκι και γύρο, ενώ η αλυσίδα έχει αρχίσει να ογκώνει την φήμη
της για τα πολύχρωμα και εύγεστα cocktails.
Ιδιαίτερα ξεχωριστός είναι και ο σχεδιασμός των εστιατορίων. Δεν
υπάρχουν δύο πανομοιότυπα καταστήματα, υπάρχει άπλετος χώρος στο
εσωτερικό που «δένει» με το μπλε χρώμα και το ξύλο.
Πηγή Business Tech
<< Πίσω
|
|
|